işte benim hyo

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
:)
s5003204oa9tw2.jpg


1003065et6.jpg


:)
s5003223to0qo3.jpg

:p
s5003228te1pf2.jpg

:)
s5003224fz1zj6.jpg

:mrgreen:
s5003247oy0hf7.jpg

:bounce:
1003065fw8.jpg

:cat:
s5003248my9dd0.jpg


:wiinkk:
s5003225ax0cu6.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oyy oyy oyyy dadından yiyemedim :p

Abi biraz bilgi verseydin kaç km aldın? kaça aldın? bide bişi sorayım ruhsat masrafın satış masrafın ne tuttu? yakıtın nedir test edebildin mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir makine kazasız belasız kullanmanız dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok şık maşAllah :)kazasız keyifli sürüşler dilerim:)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
süpermişşş..gülegüle kazasız kullanman dilegıyle..:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
oyy oyy oyyy dadından yiyemedim :p

Abi biraz bilgi verseydin kaç km aldın? kaça aldın? bide bişi sorayım ruhsat masrafın satış masrafın ne tuttu? yakıtın nedir test edebildin mi?

saolun teşekkürler hepinize....

yakıtı daha hesaplayamadım.

ruhsat masrafı sadece notere 216 ytl verdim, artı bide trafik şubeye verivem ne kadar tutar bilmiyom.

2007 madel, 2400 km de 6500 ytl ye mal oldu bana.

üzerindse çift zenon takılı.........
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
saolun teşekkürler hepinize....

yakıtı daha hesaplayamadım.

ruhsat masrafı sadece notere 216 ytl verdim, artı bide trafik şubeye verivem ne kadar tutar bilmiyom.

2007 madel, 2400 km de 6500 ytl ye mal oldu bana.

üzerindse çift zenon takılı.........

cvplar için tşkler

ya inanırmısın sahibindeni geziyorum bu fıyata bu km' de motosiklet bulamıyorum yaa... nasıl dek geliyor hayret.. kazasız belasız bin kardeşim :cat::rendeer:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
harbiden 10 numara motosiklet almışsın...güle güle kullanman dileğiyle:)
motorun on camı varya onların özel cam boyaları var onlardan alıp on camı siyaha boya..ozaman görüntü cok değişiyo..gerçi bu benım zevk meselam ama bi dusun sende hosuna giderse yaptır :wiinkk:
ama gerçekten guzel motorun...allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
maşaallah maşaallah harbi güzel makina ALLAH hayırlı kazasız belasız sürmekler nasip etsin banada bidane nasip eylesin AMİNNNN
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Cok tatlı rengi var Allah kaza bela göstermesin masallah çok temiz çok şık..
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
hayırlı olsun & kazadan beladan uzak olsun , cok uygun bulmussun motoruu gule gule kullan
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah maşallah maşallah 41 kere maşallah çok tatlı bi renk mükemmel durmuş canavar yav inşallah nazar deymez çok içli baktım ama ardniyetle değil valla tekrar maşallah kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Görüntü olarak 600'lüklerden ayırdedilemiyor, cok güzel, iyi günlerde kullan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst