işte benim hyo

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
murat abi hergün bi motorun adını veriyo benim kafamı alt üst yapıyo
yok benim motosiklet alacagımdan degil.
hangisine artcı olarak yakışırım onu düşünüyom bende:p
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullan.İnşallah benden bu makinadan alıcam çok güzel....
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
54
güle güle kullannn çooookkkkk güzel biii makineee allah kazadan beledan korusunnnn...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
kazasız belasız kullanman dileğiyle arkadaşım. Güle güle kullan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst