işte benim hyo

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Fiyatıda uygunmuş yazdıklarına göre...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çoook yakışıklı çok güzel güle güle kullan keyifl ve kazasız sürüşler dilerim,en sonunda banada aldıracaksınız hyo dan tipi çok güzel
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
30
asimavi arkadaşım öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin yalnız sana bir sorum olacak fotograflardan kaynaklanarak bu motosikletin deposu orjinal değil yani normalde bunların depoları turuncu motoru aldığın kişimi yoksa sen mi yaptırdın?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
aldığım kişi arkadaşım,
o bayattı, zati depo siyah olmasa idi almazdım motoru.....
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Deponun siyah, yazı ve tank pad' in turuncu olması çok şık durmuş bence. Hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Hayırlı olsun, kaskınız asfalt görmesin. Lakin plakayı göremedim..?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ulen iyimi adam makinayı alıp foruma asalı 20-25 gün olmuş.:pr:..Ben daha
şimdi görüyorum..:pr: :pale:

Hemde Yuvacık Gezisi topicinden..:). Neyse...:mrgreen:

Yalçıncım Hayırlı olsun..Valla yeni gördüm..:rendeer:

Yuvacık Gezisi topicine yazdığım mesajım..:wiinkk:

.
Yalçın hayırlı olsun be paşam...:)

Sen ne zaman aldın.:silent:.Nezaman sattın cbf'yi.:silent:..Valla yeni gördüm..:pr:

Süper makina almışsın.Hyo yakışır kardeşime..:rendeer:

Yanlız bunun deposu niye siyah..Boyatmışsın galiba.Yada öyle almışsın..:mrgreen:

Ama dediğim gibi çok yakışıklı kerata valla.:wiinkk:.Depo böyle daha bir şık durmuş..:cat:

Yalçın ,tekrardan hayırlı olsun...:rendeer:
Kusuruma bakma paşam biraz geç oldu..Ama en azından güncellendi.:p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu rengi gerçekten çok güzel, iyi bir tercih. :cat: Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
cvplar için tşkler

ya inanırmısın sahibindeni geziyorum bu fıyata bu km' de motosiklet bulamıyorum yaa... nasıl dek geliyor hayret.. kazasız belasız bin kardeşim :cat::rendeer:

sahibindenddeki fiyatlarrın cogunda pazarlk payı var:)


biz 1400kmde 2007 hyo yu 6.500 e verdik:)

siyah + tiger egzoz

arayan buluyo valla::queen::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
kanka güle güle kullan, allah kaza bela vermesin yakında bende almazsam şöyle bir recing şaşma.:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sahibindenddeki fiyatlarrın cogunda pazarlk payı var:)


biz 1400kmde 2007 hyo yu 6.500 e verdik:)

siyah + tiger egzoz

arayan buluyo valla::queen::

evet suan izmirde tiger eksozlu 5,500 ytl ye var 2006 model ama.. kmsını tam hatırmaıyorum am a9,900 5,500 km ne herhalde.. tabı gormek ıncelemek lazım..

6 bine er-5 daha mantıklı gelmeye basladı banada, hyonunda su goruntusu mahvedıyor kandırıyor benı :p
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
çok güzel bir motosiklet..yaza bende alacağım inşallah..güle güle kazasız belasız sürüşler..:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
evet suan izmirde tiger eksozlu 5,500 ytl ye var 2006 model ama.. kmsını tam hatırmaıyorum am a9,900 5,500 km ne herhalde.. tabı gormek ıncelemek lazım..

6 bine er-5 daha mantıklı gelmeye basladı banada, hyonunda su goruntusu mahvedıyor kandırıyor benı :p

:bounce: :bounce:

Hyo'da niyetliysen sıkı bir diyet uygulaması yapalım Erhan..:mrgreen:

Yoksa gidona eğilince depo rahatsızlık verir..:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
:bounce: :bounce:

Hyo'da niyetliysen sıkı bir diyet uygulaması yapalım Erhan..:mrgreen:

Yoksa gidona eğilince depo rahatsızlık verir..:p

abi test ettim merak etme :cherry: cup diye oturdu hatta inan zayıf kişilerdeki gereksiz ön boşlukları doldurdum :p bakalım bu yaz olmazsa kışın enjeksiyonlu kanunide olabilir diyorum ammaaa genede er - 5 :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst