işte benim hyo

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok yakısıklı duruyor güle güle kullan harika cok begendim...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kafayı yicem bana göstermeyin şunu zaten babam aldırmıyor

hade hayırlı olsun güle güle bin
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan.. çok güzel duruyor, yakışmış sana :)
 
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
116
maşallah abıcım gule gule kullan allah kaza bela vermesın :rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
AMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİN........

İlk değil bu 3. motor ok.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bunun bu turuncusuna bıtıyorum ya bana gore gerısı yalan :) Hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız paralansın altında :) Fazla gaz verme :)
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
umarım memnun kalırsın !!!
bu motorların hakkında çok kötü şeyler duydum umarım bunlar senin başına gelmez!
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
27
Hayırlı Uğurlu Olsun Allah izin verirse Yakın zamanda Bir Hyosung Gt250 R bende alacağım.
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
bide tekerlerin yanına çember şeklindeki ışıkları varya adını bilmiyorum fena olmuş haaa
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
9
hayırlı uğurlu olsun..ama hepsinden once model, km ve zenon farlara göre mukemmel bi fiyata almıssın.bende alıcam o yüzden bunun gibi temiz ve fiyatı uygun bi motor satan ya da satıldığını bilen arkadaslar ozelden mesaj atarsa sevinirim..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst