- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Valla bu dede canavar gıbı dede
Güle güle kullan...
[/QUOTE]selam arkadaşlar, bir süredir dedeminfotolarını sizinle paylaşma çabası içindeydim. acemilikten olsa gerek::utangac: ancak şimdi başarılı oldum... öncesinde rüyalarımı süslemiş olan dedeme 1998 de kavuştum... 1952 doğumlu olmasına rağmen maşallahı var
... siz ne dersiniz? :wiinkk:
![]()
kanka sen dedeni hiç trafiğe çıkartma git bi müzeye yada hastasına fahiş fiyata sat tarihi eser bu paha biçilemez..
Ben de karşıma yaşlı ama motosikletçi bir amca çıkacak diye bekliyorum yaaa :mrgreen:
Hakikaten maşallah :rendeer: