Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1952 model BMW R-51/3...
aslına bakarsan, bu tarz aletlere sağlıklı fiyat biçmek mümkün değil... net'te ufak bir araştırma yapmıştım. 3-5 bin ytl'ye satılık motorlar vardı ancak bunlar, ya tamamen modifiye edilmiş ve orjinalliğini yitirmiş, ya da ruhsatları mevcut olmayan aletlerdi... 99% orjinal olduğu iddia edilen motorların fiyatlarıda 12000 ytl'ye kadar çıkabliyordu... açıkçası, satmayı hiç bir zaman düşünmediğim için detaylı olarak ta incelemedim...
Bende bir BMW meraklısıyım (hastasıyım) .. ben bunların beşik amartisörlülerini arıyorum. BMW R/50 5,90 lıklarını. gerçektende çok dayanıklı motorlar. ve Arkadışımızın bu motoru akü olmadanda çalışabiliyor. Manyetolu bir motor. 1952 teknolojisine göre bir teknoloji harikası. Ben bu güne kadar üç adet bmw restore ettim. çok para harcadım ve motorları harcadığım paranın hemen hemen yarı fiyatına satabildim. Şimdi o sattığım motorları görüyorum internette el yakıyor,. bence kesinlikle satma.