işte ben ve dedem :)

Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
18
Modeli ve yaklaşık raiç bedeli nedir acaba ?

1952 model BMW R-51/3...
aslına bakarsan, bu tarz aletlere sağlıklı fiyat biçmek mümkün değil... net'te ufak bir araştırma yapmıştım. 3-5 bin ytl'ye satılık motorlar vardı ancak bunlar, ya tamamen modifiye edilmiş ve orjinalliğini yitirmiş, ya da ruhsatları mevcut olmayan aletlerdi... 99% orjinal olduğu iddia edilen motorların fiyatlarıda 12000 ytl'ye kadar çıkabliyordu... açıkçası, satmayı hiç bir zaman düşünmediğim için detaylı olarak ta incelemedim...

dostum yaşına göre çok dinç duruyor.Ama bişi sorucam koltuklar orjinal mi imitasyon mu?

her iki koltuk ta orjinal... yanlız sürücü selesinin döşemesini değiştirtmiştim, ama pek iyi olmadı:pale:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel... yerinde olsam salonumdan çıkartmazdım :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
33
ınanılmaz bısı bu ya masallah nazarımız degmesın ıı gunlerde...
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
56
deden çok güzelmiş .....güle güle kullan
benim çocuklugumda babamın da vardı tek silindirli bmw si
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
UUUUU şahane yaaa harbiden cok güzel bakılmış bi motor kutlarım inş bi gün bahçeli ewlerde görürüm kş gmörülmeye değer :cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çok güzel bir dede bu ya maşallahı var bunun ş,imdi ne sesi vardır tın tın tın tın hastayım BMW lerin sesine hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
Süper süper nazar değmesin o warya ne babanneler ne ananeler götürür o haliyle :D
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika..Bence hiç satma bu motoru..
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
43
Bende bir BMW meraklısıyım (hastasıyım) .. ben bunların beşik amartisörlülerini arıyorum. BMW R/50 5,90 lıklarını. gerçektende çok dayanıklı motorlar. ve Arkadışımızın bu motoru akü olmadanda çalışabiliyor. Manyetolu bir motor. 1952 teknolojisine göre bir teknoloji harikası. Ben bu güne kadar üç adet bmw restore ettim. çok para harcadım ve motorları harcadığım paranın hemen hemen yarı fiyatına satabildim. Şimdi o sattığım motorları görüyorum internette el yakıyor,. bence kesinlikle satma.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
dedenin yaş 70 ama iş bitmemiş 8 lik delikanlılara bile taş çıkartır valla :) gerçekten çok diri duruyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst