- Katılım
- 9 Ocak 2008
- Mesajlar
- 18
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar, bir süredir dedemin
fotolarını sizinle paylaşma çabası içindeydim. acemilikten olsa gerek::utangac: ancak şimdi başarılı oldum... öncesinde rüyalarımı süslemiş olan dedeme 1998 de kavuştum... 1952 doğumlu olmasına rağmen maşallahı var
... siz ne dersiniz? :wiinkk:
[/QUOTE]
Son düzenleme: