işte ben ve dedem :)

Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
18
selam arkadaşlar, bir süredir dedemin :) fotolarını sizinle paylaşma çabası içindeydim. acemilikten olsa gerek::utangac: ancak şimdi başarılı oldum... öncesinde rüyalarımı süslemiş olan dedeme 1998 de kavuştum... 1952 doğumlu olmasına rağmen maşallahı var :) ... siz ne dersiniz? :wiinkk:

scn0015pi5.jpg
[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
74
güzelmiş hayırlısı olsun artık ak sakallı dedemis :D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Maşallah Allah uzun ömürler versin :)
Çok tatlıymış deden :p

Kazasız belasız günler dilerim size :rendeer:
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
18
acemiyiz dedik ya yahu...:salut:... peki, şimdi oldu mu?
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
74
jashua benim postumun altında yazan alıntı butonuna tıkla orda olan kodları al kendi postun a kopyala ok?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de karşıma yaşlı ama motosikletçi bir amca çıkacak diye bekliyorum yaaa :mrgreen:

Hakikaten maşallah :rendeer:
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
18
teşekkür ederim carpathia::shake2:: soğuk terler döktüm valla... ne kadar zormuş bu forum olayları yaw::eek:uups::...
hmm... nerde kalmıştık... işte benim dedem::sm_smile
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
74
olur canım herşeyin acemiliği vardır , emeklemeden yürünmez ;)

sen resmi koyduğuna göre ben editledim artık hayırlısı olsun tekrar motorun darısı benim başıma daha motor alamadım :(
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
hayırlı olsun 1 tur versene yavv :) boyle bişiyi b i denemek isterdim yani
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
tertemiz süper bişey ya çok güzel duruyor valla şuanki motorlara taş çıkartır :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
cok güzel gerçekten.. allah uzun ömür versin.. kaya gibi duruyor maşallah...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
dostum yaşına göre çok dinç duruyor.Ama bişi sorucam koltuklar orjinal mi imitasyon mu?
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
hadi gözün aydın valla maşallah delikanlı gibi deden hiç öyle yaşlı gibi durmuo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst