işte ben ve dedem :)

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzel bir duygu olmalı ona sahip olmak. Bende restorasyon yapmak istiyorum ama yerim, aletlerim, ve becerim yok. Benim hayallerimi süslüyor şimdilik..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hastayım bu motorlara yaa :) sanırsam Türkiye de sayıLı bunlar :) Temizi ni bulmak zor :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hoşgeldin.

Ara sıra benim yanıma uğra hem tanışır hem gezeriz bende bahçelievlerdeyim
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
97
selam arkadaşlar, bir süredir dedemin :) fotolarını sizinle paylaşma çabası içindeydim. acemilikten olsa gerek::utangac: ancak şimdi başarılı oldum... öncesinde rüyalarımı süslemiş olan dedeme 1998 de kavuştum... 1952 doğumlu olmasına rağmen maşallahı var :) ... siz ne dersiniz? :wiinkk:

scn0015pi5.jpg
[/QUOTE]
sanırım motorunr r51-3 benimde 68 model vardı 5,90,motorun temizmiş varmı bildiğin yerde satlık bmw
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka sen dedeni hiç trafiğe çıkartma git bi müzeye yada hastasına fahiş fiyata sat tarihi eser bu paha biçilemez..
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
çok guzel be sonucta bir bmw deyerini bil cok hassas kullan bence
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Deden bayağı yakışıklıymış be paşam...:wiinkk:

Değerini bilmek, kıymetini kılmak gerek..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst