[İstanbul - MT]

Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
arkadaşlar herkese selam
bende istanbuldayım
ama daha motorum yok alacağım anlaşamadım biriyyle anlaşmıştım sonra vazgeçti anlamadım

motor kullanmayı hiç bilmiyorum scooter kullandım sadece vitesli kullanmadım
avrupa yakasında oturuyorum bağcılarda çalışıyorum küçükçekmece çevresinde oturuyorum bu çevrede vitesli motor kiralayabileceğim biryer varmı veya motor kullanmayı öğretebilecek arkadaşlarımız varmı
şimdiden saolun
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
Tüm istanbul mt arkadaşların, korkut kardeşin, ve ugurapay abimin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.

2010 yılında aileniz ve sevdiklerinizle beraber sağlıklı huzurlu ve bol kazançlı bir yıl diliyorum.:rendeer:

:rendeer: MUTLU YILLAR :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
DEMİR AİLESİ OLARAK
TÜM MT Lİ ARKADAŞLARIMIN YENİ YILINI KUTLAR, AİLELERİMİZLE BİRLİKTE SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR DOLU BİR YENİ YIL DİLERİZ
SEVGİLERİMİZLE
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:​
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
iyi akşamlar.2010 yılınız hayırlı,uğurlu,sağlıklı ve bol kazançlı olmasını temenni ederim.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Koca bir 2009 u yedik bitirdik bazende içine ettik :queen:
2010 hepimize hayırlı olsun kazasız belasız az zamlı az siyasili az kavgalı bu lafım vekillere.
Motorları maviliklere süreceğiz güzel günler göreceğiz inşallah :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
günaydın istanbul,günaydın ugur abi.zamlar başladı bile benzin ,ciğara vergiler devamı gelir artık :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Akşam karanlığında sokak lanbalrının ışığı altında gercekten güzel görüntü oluştudu kar yağışı
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Akşam karanlığında sokak lanbalrının ışığı altında gercekten güzel görüntü oluştudu kar yağışı

abi görüntü güzelde fena soguk çamlıca,her yönden esiyor valla :p.yağması güzelde bu sefer arabayı mecburen çıkartmak gerekiyor ,onunlada bir yere gidilmiyorki her yer trafik :pale:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar sevgili istanbul mt dostlar.:rendeer:

gerçekten kar yağışı çok zevklidir. ama trafikte verdiği zorluk hele birde buzlanma olması çekilecek gibi değil,
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Aaaa İstanbulda buzlanma olmassa biz o yola yol demeyiz.
Yol buzlanacak bir iki kaza olacak ondan sonra buzla mücadele aracı gelecek kazanın olduğu yere müdahale edip gidecekler.
Kaza olmadan yolun buzlandığını başka türlü anlamıyorlar
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yada kaza olacak müdahe ekibi gelmeyecek kaza yerinde akmış olan yağ tozla karışıp tam bir tuzak olacak sonra bir arkadaşımız düşüp ayak tarak kemiklerini kıracak ayağa iki adet çivi çakılacak 150 mt ilerideki hastaneye trafik polisleri bekleyin ambulans gelsin biz götüremeyiz diyecek vs vs ah istanbulum ah her halin bir başka aksiyon...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst