Tüm istanbul mt arkadaşların, korkut kardeşin, ve ugurapay abimin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.
2010 yılında aileniz ve sevdiklerinizle beraber sağlıklı huzurlu ve bol kazançlı bir yıl diliyorum.:rendeer:
:rendeer: MUTLU YILLAR :rendeer: