[İstanbul - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar iyi tatiller istanbul,
korkutum ben varım yetmezmi
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hayırlı pazarlar pazar ola:p
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi günler iyi pazarlar istanbul mt.:rendeer:

merhaba korkut kardeş, uğurapay, abi iyi pazarlar iyi tatiller diliyorum.:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
İyi geceler İstanbul Mt
Herkeze şimdiden Hayırlı Haftalar diliyorum
İnşallah hepimiz için güzel calışma haftası olur esnaflar içinde bol kazanclı olmasını temenni ederim
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleyküm mt milletinin insanları.Allaha emanet olun.Sağlıcakla kalın
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Heralde uzun yola çıkamadan motor sevdamızdan vazgecicez.Motorumu satıyorum aklınızda bulunsun.

Motorumu satma nedenim, araba ehliyeti alacağımdan dolayıdır.Onun haricinde hiçbir problem ve sorunu yoktur zaten yerim yurdum belli sattıktan sonra bile yardımcı olurum motorla ilgili, sormak istediğiniz sorular için ister özel mesaj atın ister arayın müsait olduğum her vakit yardımcı olmaya çalışırım şimdiden alacak arkadaşa hayırlı uğurlu olması dileğiyle.(2007 model olup 2009 yaz ayında trafiğe çıkışlıdır.)


http://www.sahibinden.com/orjinal_29...XQQdisplayitem
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
İyi akşamlar yakışıklı kardeşim.Allaha emanet olun.Şehitler ölmez vatan bölünmez.

İyi akşamlar abi .Bölünecek zannediyorlar bu ülkeyi ama .Bilmedikleri bir şey var .Bizler ne kadar birbirimizi yesekte ...Yüce TÜRK milleti zamanı geldiğinde tek yumruk olmasını da bilir .:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allaha emanet olun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi akşamlar abi .Bölünecek zannediyorlar bu ülkeyi ama .Bilmedikleri bir şey var .Bizler ne kadar birbirimizi yesekte ...Yüce TÜRK milleti zamanı geldiğinde tek yumruk olmasını da bilir .:cat:

:cat: aynen katılıyorum ve de eklıyorum allah belalarını versin bu şerefsizlerin
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
BU başlığın müdavinlerini söz konusu olarak söylemiştim.Yoksa genç olarak görmüyomusun kendini Uğur Abi?Fiziksel yaşını bilmem merak da etmem ama ruhun 25 değil mi? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst