- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar iyi tatiller istanbul,
korkutum ben varım yetmezmi
korkutum ben varım yetmezmi
iyi günler iyi pazarlar istanbul mt.:rendeer:
merhaba korkut kardeş, uğurapay, abi iyi pazarlar iyi tatiller diliyorum.:rendeer:
İyi akşamlar arkadaşlar.:rendeer:
İyi akşamlar yakışıklı kardeşim.Allaha emanet olun.Şehitler ölmez vatan bölünmez.
İyi akşamlar abi .Bölünecek zannediyorlar bu ülkeyi ama .Bilmedikleri bir şey var .Bizler ne kadar birbirimizi yesekte ...Yüce TÜRK milleti zamanı geldiğinde tek yumruk olmasını da bilir .:cat:
Günaydın kendini genç hissedenler![]()
:queen:Şimdi kim üstüne alınsın bunu