Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
ben çok pis kaybolurum söylimm ona göre gelin merter mc de ayrıntıları konuşuruz:mrgreen:
siz zahmet etmeyin kagıthaneye gelince feshanenin orda beni arayın bende size katılp birlikte kayboluruz ama ben acayip karğa yımdır biliyorsunuz bir ata sözü var hatırlatayım :queen::queen: