[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben çok pis kaybolurum söylimm ona göre gelin merter mc de ayrıntıları konuşuruz:mrgreen:

siz zahmet etmeyin kagıthaneye gelince feshanenin orda beni arayın bende size katılp birlikte kayboluruz ama ben acayip karğa yımdır biliyorsunuz bir ata sözü var hatırlatayım :queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ummet abi bende geliyorum listeye ekleyebilirsin.

avcilar tarafindan gelmek isteyen arkadaslar varsa bulusabiliriz
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

tımam arkadaşlar c.tesi saat 17:00 de Merter MC de buluşuyoruz ve 17:45 de yola çıkıyoruz :cat:
sonra kağıthaneye kadar gidip orda hep beraber kayboluyoruz :mrgreen::mrgreen:
itirazı olan:silent:

kaybolmak yok,hemen bana alo diyorsunuz hemen gelip sizi alıyorum hepsi bu:cat::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sen yabancısın snde kaybolma sakın ? :):mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok. merter mcdonalds'ta bulusabilirim
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
ümmet abi ben ve bi arkadaşım da gelecek ben +1 listeye ekler misin ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
listede son durum bu şekilde arkadaşlar.

fix menü:
1.çorba
2.ana yemek (beyaz et)
3.pilav
4.salata
5.meşrubat
6.tatlı
7.limitsiz çay ve tatlı sohbetli birlikteliğimiz
13 ytl

katılım listesi

1.ümmet perkitan
2.silah1
3.ihsanhakan abi
4.KAARİA
5.faruk59
6.syrıana [bülent]+arzu
7.çağlayandan moto harun [hüseyin)
8.pınarrr
9.DENİZCİMUZAFFER+1
10.metalgod+1
10.sPORTSoFFICER
11. tencere
12.__BB__
13.tugcetugce
14.ydanis
15.berkforce
16.darkdıamond
17.alper_tim
18.zentürk
19.tikky
20.achille
21.Discordian
22.SYMALİ +1
23.dorlion
24.nevaragain34
25.bybrut
26.szr
27.komutan
28.dalyanoner
29.kamsea+1
30.erkale motordan(ercan erkale)mecidiyeköy
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
:pale: Ne yazik ki ben katilamiyorum arkadaslar.. Sirket capinda bir toplanti/seminer duzenleniyor oldugu icin MT iftar yemegini kaciriyorum :pale: Sizlere simdiden hayirli iftarlar, sonraki organizasyonlarda gorusmek dilegiyle..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Şehir dışında olacağım için takılamayacağım.
Herkese hayırlı iftarlar, iyi eğlenceler.
Başka bir iftarda görüşürüz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar avrupa yakasında merter civarına gelebilecek arkadaşlar için 17:30a kadar merter mcde beklicez bilginiz olsun ;)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

:pale: Ne yazik ki ben katilamiyorum arkadaslar.. Sirket capinda bir toplanti/seminer duzenleniyor oldugu icin MT iftar yemegini kaciriyorum :pale: Sizlere simdiden hayirli iftarlar, sonraki organizasyonlarda gorusmek dilegiyle..

canın sağolsun,önce iş tabi.başka sefere inş.

Şehir dışında olacağım için takılamayacağım.
Herkese hayırlı iftarlar, iyi eğlenceler.
Başka bir iftarda görüşürüz.

tamam erhan dediğin gibi başka sefere inş.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ümmet perkitan;812376' Alıntı:
katılım listesi 1.ümmet perkitan 2.silah1 3.ihsanhakan abi 4.KAARİA 5.faruk59 6.syrıana [bülent]+arz 7.çağlayandan moto harun [hüseyin) 8.pınarrr 9.DENİZCİMUZAFFER+1 10.metalgod+1 10.sPORTSoFFICER 11. tencere 12.__BB__ 13.tugcetugce 14.ydanis 15.berkforce 16.darkdıamond 17.alper_tim 18.zentürk 19.tikky 20.achille 21.Discordian 22.SYMALİ +1 23.dorlion 24.nevaragain34 25.bybrut 26.szr 27.komutan 28.dalyanoner 29.kamsea+1 30.erkale motordan(ercan erkale)mecidiyeköy

Offf katılıma bakın ya harika :thumleft: Ama ben yokum ::zencii::

Bugün Yunusa da söyledim. Acaba İstanbuldaki iş teklifini kabul etseydim daha mı iyi olurdu :silent:

Herkese hepinize iyi eğlenceler iyi sürüşler. Toplandığınız vakit aklım siz de olacak ::dpac::
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Offf katılıma bakın ya harika :thumleft: Ama ben yokum ::zencii::

Bugün Yunusa da söyledim. Acaba İstanbuldaki iş teklifini kabul etseydim daha mı iyi olurdu :silent:

Herkese hepinize iyi eğlenceler iyi sürüşler. Toplandığınız vakit aklım siz de olacak ::dpac::

sende gel aytaç onur konuğumuz olursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst