- Katılım
- 28 May 2008
- Mesajlar
- 782
- Konu Yazar
- #21
AÖF sınawım war. Saatleri ayarlarsam qelicem Okan' cım. Güzel org.
Thx.
saolasın abım gelmıs kadar oldun :rendeer:
AÖF sınawım war. Saatleri ayarlarsam qelicem Okan' cım. Güzel org.
Thx.
AÖF sınawım war. Saatleri ayarlarsam qelicem Okan' cım. Güzel org.
Thx.
Yaw kardesım bız senı bıldık bılelı sen sınava gırıyosun ve hep kalıyosun bosver sınavı nasılsa cakacaksın yıne 0... gel bak eglence nasl yapılır ogren dandık dandık organızasyonlar yapıp duruyorsun zaten hıc memnun degılız senden...
:queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :queen: :queen: :queen:
demek dandik he...sadece şu linki atıoorum cwp olarak abi sana :cherry: açılan sayfanın ilk mesajını okurmusun (
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-306.html
okancım sınavım var o gün. ama geçde olsa yanınızda olmaya çalışıcam. böyle güzel bir organizasyonda olmazsam çok üzülürüm
inşallah ordayım Okan, şenlik için değil ,sizin gibi o yavrucaklara abilik ablalık yapan kardeşlerim için orda olacağım...
bekliyorum ablacım 7ye kadar ordayız :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------
saygılar abıcım beklıyoruz saolasın :rendeer:
okancım bu arada yapabilecegim bişey varsa bana bildir bi katkım olursa çok sevinirim:rendeer:
orda olun yeter abla saolasın:rendeer:
inşallah ordayız canım :rendeer:
Aygüle gitmeyecekmisin sen Çağla.:cat:
Yaaa bende gelmeyi çok istiyorum ama malum daha dün kaza yaptık hafta sonuna motor sanıyorum yetişmez inşallah Emre yaya gelmeyi ister...![]()
Bu yüzden Belki yi işaretledim![]()