[istanbul-mt] burhan felekde senlık var :) 30 mayıs cumartesı :)

kimler geliyo :)

  • evet

    Oy: 11 40.7%
  • hayır

    Oy: 4 14.8%
  • belki

    Oy: 12 44.4%

  • Kullanılan toplam oy
    27
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
155
Bana yakın bir yer,katılmaya çalışacağım. Fotoğraflarda arka sıralar boş gözüküyordu inşallah oraları doldururuz.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesf aöf sınavı var olmasa seve seve gelirdim... iyi eğlenceler herkese...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
AÖF sınawım war. Saatleri ayarlarsam qelicem Okan' cım. Güzel org.

Thx.

Yaw kardesım bız senı bıldık bılelı sen sınava gırıyosun ve hep kalıyosun bosver sınavı nasılsa cakacaksın yıne 0... gel bak eglence nasl yapılır ogren dandık dandık organızasyonlar yapıp duruyorsun zaten hıc memnun degılız senden...
:queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Yaw kardesım bız senı bıldık bılelı sen sınava gırıyosun ve hep kalıyosun bosver sınavı nasılsa cakacaksın yıne 0... gel bak eglence nasl yapılır ogren dandık dandık organızasyonlar yapıp duruyorsun zaten hıc memnun degılız senden...
:queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :queen: :queen: :queen:

demek dandik he...sadece şu linki atıoorum cwp olarak abi sana :cherry: açılan sayfanın ilk mesajını okurmusun (:)


http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-306.html
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
demek dandik he...sadece şu linki atıoorum cwp olarak abi sana :cherry: açılan sayfanın ilk mesajını okurmusun (:)


http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-306.html

Orda aynen su var ''Topla Mılletı !!!! zen kardeslıgı ''

Şu sana torpıl gecen Zen kardeslerını topla cumartesı Burhan Feleke hepınızı beklıyoruz renklı renklı Zen' lerınız ıle dolasın etrfta şenlıke renk katın... :bounce::bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
okancım sınavım var o gün. ama geçde olsa yanınızda olmaya çalışıcam. böyle güzel bir organizasyonda olmazsam çok üzülürüm
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
inşallah ordayım Okan, şenlik için değil ,sizin gibi o yavrucaklara abilik ablalık yapan kardeşlerim için orda olacağım...
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
okancım sınavım var o gün. ama geçde olsa yanınızda olmaya çalışıcam. böyle güzel bir organizasyonda olmazsam çok üzülürüm

bekliyorum ablacım 7ye kadar ordayız :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------

inşallah ordayım Okan, şenlik için değil ,sizin gibi o yavrucaklara abilik ablalık yapan kardeşlerim için orda olacağım...

saygılar abıcım beklıyoruz saolasın :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bekliyorum ablacım 7ye kadar ordayız :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------



saygılar abıcım beklıyoruz saolasın :rendeer:

okancım bu arada yapabilecegim bişey varsa bana bildir bi katkım olursa çok sevinirim:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Herhangi bir aksilik olmazsa bende orada olucam.Daha öncede gitmiştim fakat bizden gelicem deyipte gelmeyen biçok arkadaşımız olmasına rağmen çocuklar çok mutlu olmuştu.Dediğiniz gibi yunuslarda orada oluyor bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Aygüle gitmeyecekmisin sen Çağla.:cat:

cumartesi sınavım var. sonrasında burhan felege gidip ordan aygüle geçile bilir. nışan kaçtaki? akşamdır heralde :wiinkk:

tabi bir ihtimal daha var aygül yada burhan feleğe gitmeyip sınav sonrası atlayıp adapazarınada gidebilirim. onun için hiç kimseye söz veremiyorum şuan hiç bişey belli değil :wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Yaaa bende gelmeyi çok istiyorum ama malum daha dün kaza yaptık hafta sonuna motor sanıyorum yetişmez inşallah Emre yaya gelmeyi ister... :)
Bu yüzden Belki yi işaretledim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst