- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 521
:cat::cat::bounce::cat::cat:
Bız bır kac kişi yarın saat 09:30 da Uskudar sahıldekı eskı balıkcı barınagında toplanıp kahvaltı edıp bırlıkte gececegız Burhan feleke isteyen bızımle orada bulusabılır.Saat 10:15 oradan hareket edıp organızasyona katılacagız...
Cok gusel bır organızasyondu işlerim dolayısıyla fazla kalamadım sadece 5 motosıkletlı vardıkama ınanın o cocukların bızı gordugundekı tepkılerını ve bızı olan sevgılerını ve abı deyıp sarılmalarını mutluluklarını gormek cok guseldı keske bıraz daha vaktım olsa daha fazla kalabılseydım.Hala gıtmeyı ısteyenler varsa aksam 19:00 kadar Burhan Felekte organızasyon devam edecek.
Cok gusel bır organızasyondu işlerim dolayısıyla fazla kalamadım sadece 5 motosıkletlı vardıkama ınanın o cocukların bızı gordugundekı tepkılerını ve bızı olan sevgılerını ve abı deyıp sarılmalarını mutluluklarını gormek cok guseldı keske bıraz daha vaktım olsa daha fazla kalabılseydım.Hala gıtmeyı ısteyenler varsa aksam 19:00 kadar Burhan Felekte organızasyon devam edecek.
sizi bütün kalbmle kutluyorum böyle güzel bir organizasyonda yer aldıgınız için. :rendeer::rendeer:
:cat::cat:sizi bütün kalbmle kutluyorum böyle güzel bir organizasyonda yer aldıgınız için. :rendeer::rendeer:
abilerim sizlerden gercekten allah razı olsun harıkaydı motorlarla gırınce sahaya gerek fakir cocuklar gerekse engelli kardeslerımız cok mutlu oldular gelen herkese gelmek ısteyıpde gelemeyenlerde var tabı cok teşşekkurler gercekten cok mutlu ettınız onları yuzlerındeki tebessumde katkınız var allah razı olsun ben sızın gıbı gonlu genıs ınsanlar oldugu surece bu işten vaz gecmem tekerınıze saglık merak etmeyın her anne arkanızdan dua ettı duaları sızınle olsun :rendeer:
abilerim sizlerden gercekten allah razı olsun harıkaydı motorlarla gırınce sahaya gerek fakir cocuklar gerekse engelli kardeslerımız cok mutlu oldular gelen herkese gelmek ısteyıpde gelemeyenlerde var tabı cok teşşekkurler gercekten cok mutlu ettınız onları yuzlerındeki tebessumde katkınız var allah razı olsun ben sızın gıbı gonlu genıs ınsanlar oldugu surece bu işten vaz gecmem tekerınıze saglık merak etmeyın her anne arkanızdan dua ettı duaları sızınle olsun :rendeer: