[istanbul-mt] burhan felekde senlık var :) 30 mayıs cumartesı :)

kimler geliyo :)

  • evet

    Oy: 11 40.7%
  • hayır

    Oy: 4 14.8%
  • belki

    Oy: 12 44.4%

  • Kullanılan toplam oy
    27
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Evet arkadaslar burhan felekde senlık var bıldıgınız uzere ben zıhınsel engellı cocuklarla ve dar gelirli ailelerın cocuklarıyla olusan bır projede basketbol antrenorlugu yapıyorum bu proje kapsamını TURKIYE MILLI OLIMPIYAT KOMITESI sporsorlar aracılıgıyla yurutuyor ve her sezon sonu burhan felekde senlık yapıyor gecen sene engelli mınık dostlarmızla fuar ve pıknık yaptık yaz basıda gene burhan felekdeki eglenceye hepberaber katılıp duygusal anlar yasadık onlar sızı cok ozledı eger sızde onları ozledıysenız hepınız bu eglenceye davetlısınız saat 10-30da orda olucaz herkesı beklıyoruz tmokun web sıtesınden ve usonun web sıtesınden motorcularımızla engellı kardeslerımızın resımlerını gorebılırsınız bızden ovguyle bahsedıyolar yaptıklarınızdan dolayı cok mınnettarım herzamankı gıbı yanlız bırakmıycagınızı umarak haydı burhan felege 30 mayıs cumartesı 10-30 :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Engellı dostlarımızla gusel bır gun gecırmek ıcın bende orada olacagım.Bu arada motosıklet nettekı motosıkletlı yunus polıslerden olan dostlarımızdan gelen olabılırse engellı dostlarımız cok daha memnun oılacaklardır onları unıformalı olarak gormeyı cok sevıyorlar...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
10:30'ta gelirim ancak fazla kalamam... ama saat 13:00'e kadar orda olurum:)

benim yeğenim OTİZİM hastası... neyin ne olduğunu çoook iyi biliyorum!!!!

ORDAYIM!!!!:cat:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
vay be teskkurler azda olsa sızı aramızda gormek cok sevındırıcı saol ayberk abı salıh abı gurkan abı hepınız buyuk hayır duası alıcaksınız cok teşşekkur ederım dedıgımız gıbı yunus polıs arkadaslara bı cagrım olucak sıte yoneticileri yonlendırırse cok mutlu olurum bu yalandan bır organızasyon degil 12 seneden beri suren bır yapı dar gelirli fakir aile cocukları ve engelli kardeslerımıze yardım elini spor vasıtasıyla uzattık gecen sene gelenler bılırler cok guzel gectı atakoydeki toplantı ve saolsun bu sene fuarda bora abının bızı agırlaması en azından admızı temıze cıkarıyorz cunku tmokun resmı sıtesınde bızden ovgulerle bahsedıyorlar hepınıze cok tesekkurler 10-30 ordayız turbundeki yerınızı alın ve senlıgın tadını cıkarın ıkram bızden cocuklara sevgı gosterısı sızden saolun var olun
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
bende bir aksilik olmazsa gelecegim ama aranızdan hiç kimseyi tanımıyorum ve oraya nasıl gelecegim hakkında hiç bir bilgim yok nerede oldugunu bilmiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
engelli kardeşlerimizi yanlız bırakmayalım,onların ilgiye ihtiyacı var:rendeer:,üstelik hayır duası alıcaz daha ne olsunki.okan bende geliyorum.hadi arkadaşlar
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bende bir aksilik olmazsa gelecegim ama aranızdan hiç kimseyi tanımıyorum ve oraya nasıl gelecegim hakkında hiç bir bilgim yok nerede oldugunu bilmiyorum

maltepeden kadıkoy meydana ın ordan sarı dolmuslar var burhan felekde ınıceksın tam onunden geciyor buyuk salonu bul adım okan saga sola sor hoplayan zıplayan deli birini gorunce gelirsin yanımıza :cat:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
motosiklet ile gelecegim nasıl gelirim

e5den kaptır k1.kopru yoluna gır cevre yoluna kopruden once son cıkıs var ordan sap yol ıkıye ayrılıyor sagdan devam et tunelden gecıceksın ordan sonra yola cıkıcaksın tekrar kavsaga gelceksın aslı borek var kosede sal asagı kendını solunda kalıyor 1 km sonra
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
ogün karşıda olcam umarım uğrayabilirim ama şimdiden anlamlı organizasyon için tebrikler.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Arkadaslar Kadıkoyden gelış yonunu harıtada işaretledım zaten Kadıkoyden Uskudar ıstıkametıne dogru tek yol var o yol uzerınden hıcbır yere sapmadan devam edıyorsunuz sagınızda Burhan Felek Spor Kompleksını goreceksınız Zeynepkamıl Askerlık Subesının yanında...

 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
kurban olurum hepsine...

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 PM ----------

Arkadaslar Kadıkoyden gelış yonunu harıtada işaretledım zaten Kadıkoyden Uskudar ıstıkametıne dogru tek yol var o yol uzerınden hıcbır yere sapmadan devam edıyorsunuz sagınızda Burhan Felek Spor Kompleksını goreceksınız Zeynepkamıl Askerlık Subesının yanında...


hay allah razı olsun abı :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst