- Katılım
- 9 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,858
gelmiyomusun ::sapka:: :okey::
ıı yaw dedim ya Cumartesi günü taşınıyorum. Baya yorulacağım Pazar günüde bi sürü ev işi çıkar bana !
gelmiyomusun ::sapka:: :okey::
arkadaşlar katılım listesini kesinleştirelim ona göre garipçede hazırlık yapılacak...
anasayfayıda lütfen kontrol etmeyi ihmal etmeyin bu hafta çeşitli eklemeler yapılıcak :rendeer:
ıı yaw dedim ya Cumartesi günü taşınıyorum. Baya yorulacağım Pazar günüde bi sürü ev işi çıkar bana !
gelmiyomusun ::sapka:: :okey::
bende sana hep beraber gelir o evi başına yıkarız dedim![]()
zc ile mi gelicek 4 kişi ??? :queen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bu arada E-M-R-E deki +4 şaka değil arkadaşlar ciddi ciddi getiriyor birilerini ona göre yani... E tabi bizde herhangi bir son dakika golü olmazsa (Allah nasip ederse) geliyoruz... :mrgreen:
:cyclopsan ::sas:: ::sas:: :hmy:: :
hmy:: :
hmy::
Caneeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... :queen: :queen: Tabikide hayır ya onların kendi motorları varmış... :mrgreen: Alem çocuk :mrgreen: :mrgreen:
büyük ihtimal bende geliyorum![]()
milleeett bygrm (GÖRKEM) e bu akşam siteye girdiğinde baskı yapıyoruzz !!! benzin falan cart curt dedi tmm dedim ben hallederim benzini yok olmaz falan dedi bilmiyorum sıkıntı olabilirdedi yardımınızı bekliyorumm baskı yapalım bu akşamm
büyük ihtimal bende geliyorum![]()
başka bişe duymamış oluyum:bounce::rendeer: