- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
bakalım ben nasıl gelicem evdekin den izin alırsam ordayım:bounce:
evet evdeki haberin yok tabi senin son durum lardan bi arayıp sormuyorsun ki canım bu adam evlen di ne halde falan :wiinkk::queen:
evet evdeki haberin yok tabi senin son durum lardan bi arayıp sormuyorsun ki canım bu adam evlen di ne halde falan :wiinkk::queen:
evlendinmiiiiiiiiiiiiiiiii :cyclopsan
evdeki mi...? :silent: izin alabilirsem mi...? :silent: evlendin mi...? :silent: ::gozluk:: ::153:: :hmy:: :
hmy::
evlendi sen bilmiyomusun yıldırım nikahi ile![]()
evet yıldırım nikahı ile acıl evlendı ama kactane bılmıyorum evlendıgı kışi sayısı)
![]()
aile faciası gelecek burçin:queen:
evlendi sen bilmiyomusun yıldırım nikahi ile
evet yıldırım nikahı ile acıl evlendı ama kactane bılmıyorum evlendıgı kışi sayısı)
![]()
aile faciası gelecek burçin:queen:
bu bir kabus galiba biri beni uyandırsın... :silent:r:
bende de soru işaretleri var yenge
sanmıyorum ama evlense cagırırdı diye düşünüyorum :mrgreen:
yıldırım mı nikahmı
kemalcim dogruları söylermisin![]()
hadi bu senin sebebim cadıya ne demeli :wiinkk:
halk la ilişkiler de okuyor dün sınava girdi 10 dakkada cıktı nasıl mezun olucak bilmiyorum ki olsa ne olur sanki yine aynı cadı :queen:
hehehe oda cadının farkı abicim![]()
çağla abla ne diyorlar ????
![]()
süpriz var diye diye kızamık cıkardık burda beni dinlemiyorsunuz ki kardeşim siz
evlen meyi mi kabus olarak görüyorsun açele etme senin de başın da o kabus o zaman :queen:
yaktım mı ken dimi yoksa cennetemi girdim görücez ilerki gün lerde:bounce:
süpriz var diye diye kızamık cıkardık burda beni dinlemiyorsunuz ki kardeşim siz
evlen meyi mi kabus olarak görüyorsun açele etme senin de başın da o kabus o zaman :queen:
yaktım mı ken dimi yoksa cennetemi girdim görücez ilerki gün lerde:bounce:
beklemeyin diye kendimi feda ettim genede yaranamadım yaa
hoca sordu zaten geç girmişim sınava hemen verdim ne çabuk bitti dedi.. aman hocam altı üstü 30 soru 5 dk neolucakki dedim hönkk kaldı hoca bi baktı hepsi b cevaplarınnapim abi ing. den anlamıyorum salladım gitti :cherry:
yakışmış tepside elime ben bunu bi düşiniyim
caner oku adam ol hadi derse marş marş :bounce:
canın sıkıldı arşivimi karıştırıyosun :mrgreen:
hayır ya evlenmeyi değilde senin böyle alel acele ve bize söylemeden evlenmeni kabus olarak görüyorum... :silent: