[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:) seni gidi senii sende daha ne bilgiler var bakalım dur az ders dinliyim de senin pc yi halletçem :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
süpriz var diye diye kızamık cıkardık burda beni dinlemiyorsunuz ki kardeşim siz:)

bu bir kabus galiba biri beni uyandırsın... :silent: :pr:

evlen meyi mi kabus olarak görüyorsun açele etme senin de başın da o kabus o zaman :queen:

bende de soru işaretleri var yenge :)
sanmıyorum ama evlense cagırırdı diye düşünüyorum :mrgreen:



yıldırım mı nikahmı :p
kemalcim dogruları söylermisin :):)

yaktım mı ken dimi yoksa cennetemi girdim görücez ilerki gün lerde:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hadi bu senin sebebim cadıya ne demeli :wiinkk:

halk la ilişkiler de okuyor dün sınava girdi 10 dakkada cıktı nasıl mezun olucak bilmiyorum ki olsa ne olur sanki yine aynı cadı :queen:

beklemeyin diye kendimi feda ettim genede yaranamadım yaa :p

hehehe oda cadının farkı abicim:):):)

hoca sordu zaten geç girmişim sınava hemen verdim ne çabuk bitti dedi.. aman hocam altı üstü 30 soru 5 dk neolucakki dedim hönkk kaldı hoca bi baktı hepsi b cevapların :p napim abi ing. den anlamıyorum salladım gitti :cherry:

okuyacak böyle caycı olucak :queen:




bakalım ben nasıl gelicem evdekin den izin alırsam ordayım:bounce:

yakışmış tepside elime ben bunu bi düşiniyim :p

:D çağla abla ne diyorlar ???? :)

caner oku adam ol hadi derse marş marş :bounce:

ben bişe biliyorum da diyorum len okusa ne olur :queen:


canın sıkıldı arşivimi karıştırıyosun :mrgreen:

evet evdeki haberin yok tabi senin son durum lardan bi arayıp sormuyorsun ki canım bu adam evlen di ne halde falan :wiinkk::queen:

canın sıkıldı arşivimi karıştırıyosun :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
süpriz var diye diye kızamık cıkardık burda beni dinlemiyorsunuz ki kardeşim siz:)



evlen meyi mi kabus olarak görüyorsun açele etme senin de başın da o kabus o zaman :queen:



yaktım mı ken dimi yoksa cennetemi girdim görücez ilerki gün lerde:bounce:

hayır ya evlenmeyi değilde senin böyle alel acele ve bize söylemeden evlenmeni kabus olarak görüyorum... :silent:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
beklemeyin diye kendimi feda ettim genede yaranamadım yaa :p



hoca sordu zaten geç girmişim sınava hemen verdim ne çabuk bitti dedi.. aman hocam altı üstü 30 soru 5 dk neolucakki dedim hönkk kaldı hoca bi baktı hepsi b cevapların :p napim abi ing. den anlamıyorum salladım gitti :cherry:



yakışmış tepside elime ben bunu bi düşiniyim :p



caner oku adam ol hadi derse marş marş :bounce:



canın sıkıldı arşivimi karıştırıyosun :mrgreen:



hoca demiştir bu nasıl bır ogrencı dıye:queen::queen::queen:

hayır ya evlenmeyi değilde senin böyle alel acele ve bize söylemeden evlenmeni kabus olarak görüyorum... :silent:

gürkan bey o hersey beklenır ondan:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst