[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ooooooo oku oku bıtmıcektı okumadım bende
:p hemen dalıyorum konuya
ne süprizi :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
165
Bu geziyi Dünya Motokros Şampiyonası ile aynı tarihte olmuş dikkat ettiniz mi ? Motorcuların çoğu Hezarfen Havaalanında olacaktır. Yoksa bu defa bende gelmeyi düşünüyordum.

Program Şöyle
11.04.2009
MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
MX1 Serbest Antrenreman 10:50 - 11:30
MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
MX2 Start Antramanı
MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15 :10
MX1 Start Antremanı
MX2 Sıralama Yarışı 16:00
MX1 Sıralama Yarışı 17 :00

12:04:2009
MX2 Isınma Turları 09:15 - 09:35
MX1 Iaınma Turları 09:45 - 10:05
MX2 Grand Prix, 1. Yarış Start 12:10 ( 35dk 4 2 tur )
MX1 Grand Prix, 1. Yarış Start 13:10 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix, 2. Yarış Start 15:03 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra
MX1 Grand Prix 2.Yarış Start 16:03 ( 35dk + 2 tur )
MX1 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra.

Sizlere iyi eğlenceler. :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ooooooo oku oku bıtmıcektı okumadım bende
:p hemen dalıyorum konuya
ne süprizi :p

canımcım nasılsın :rendeer:

Bu geziyi Dünya Motokros Şampiyonası ile aynı tarihte olmuş dikkat ettiniz mi ? Motorcuların çoğu Hezarfen Havaalanında olacaktır. Yoksa bu defa bende gelmeyi düşünüyordum.

Program Şöyle
11.04.2009
MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
MX1 Serbest Antrenreman 10:50 - 11:30
MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
MX2 Start Antramanı
MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15 :10
MX1 Start Antremanı
MX2 Sıralama Yarışı 16:00
MX1 Sıralama Yarışı 17 :00

12:04:2009
MX2 Isınma Turları 09:15 - 09:35
MX1 Iaınma Turları 09:45 - 10:05
MX2 Grand Prix, 1. Yarış Start 12:10 ( 35dk 4 2 tur )
MX1 Grand Prix, 1. Yarış Start 13:10 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix, 2. Yarış Start 15:03 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra
MX1 Grand Prix 2.Yarış Start 16:03 ( 35dk + 2 tur )
MX1 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra.

Sizlere iyi eğlenceler. :)

ilk önce biz yazdık onlar baksın bizim tarihe:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
aygülllllll
ayferde aldı motoru bize ne zaman sıra gelicek :p

aaa çok sevindim
hayırlı olsun minik ama cesaretli ablamıza :)

selam millet :) nasılsınız :)

slm caner iyiyiz saol sen nasılsın?

canımcım nasılsın :rendeer:

iyiyim abiiimmmm sen nasılsın?

benim de o gün bi süprizim var cadının olurda benim olmazmı nostalji diyelim:rendeer:



:
hayırdır ya süpriz yapan yapana
bende yapacam :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Bu geziyi Dünya Motokros Şampiyonası ile aynı tarihte olmuş dikkat ettiniz mi ? Motorcuların çoğu Hezarfen Havaalanında olacaktır. Yoksa bu defa bende gelmeyi düşünüyordum.

Program Şöyle
11.04.2009
MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
MX1 Serbest Antrenreman 10:50 - 11:30
MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
MX2 Start Antramanı
MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15 :10
MX1 Start Antremanı
MX2 Sıralama Yarışı 16:00
MX1 Sıralama Yarışı 17 :00

12:04:2009
MX2 Isınma Turları 09:15 - 09:35
MX1 Iaınma Turları 09:45 - 10:05
MX2 Grand Prix, 1. Yarış Start 12:10 ( 35dk 4 2 tur )
MX1 Grand Prix, 1. Yarış Start 13:10 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix, 2. Yarış Start 15:03 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra
MX1 Grand Prix 2.Yarış Start 16:03 ( 35dk + 2 tur )
MX1 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra.

Sizlere iyi eğlenceler. :)

malesef böyle bir talihsizlik oldu halbuki hazerfene bende gitmeyi düşünüyodum :pale:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst