- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #4,881
abicim nedir bu süpriz ya insanı merakta bırakıyorsun :bounce:
süpriz dedik ya :cherry:
merak etme süprizin sen ve cemin yapacagı dans show oldugunu kimseye söylemem
abicim nedir bu süpriz ya insanı merakta bırakıyorsun :bounce:
arkadaşlar katılım listesini kesinleştirelim ona göre garipçede hazırlık yapılacak...
anasayfayıda lütfen kontrol etmeyi ihmal etmeyin bu hafta çeşitli eklemeler yapılıcak :rendeer:
süpriz dedik ya :cherry:
merak etme süprizin sen ve cemin yapacagı dans show oldugunu kimseye söylemem![]()
o şimdi sinop un bi köyünde ölece yatıyo keşke satmasaydım.
yirim senin o tombul yanaklarını hem tanışmış oluruz :queen::rendeer:
yok ben almiiimmmmmmmmmmmm![]()
ooooooo oku oku bıtmıcektı okumadım bende
hemen dalıyorum konuya
ne süprizi![]()
Bu geziyi Dünya Motokros Şampiyonası ile aynı tarihte olmuş dikkat ettiniz mi ? Motorcuların çoğu Hezarfen Havaalanında olacaktır. Yoksa bu defa bende gelmeyi düşünüyordum.
Program Şöyle
11.04.2009
MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
MX1 Serbest Antrenreman 10:50 - 11:30
MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
MX2 Start Antramanı
MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15 :10
MX1 Start Antremanı
MX2 Sıralama Yarışı 16:00
MX1 Sıralama Yarışı 17 :00
12:04:2009
MX2 Isınma Turları 09:15 - 09:35
MX1 Iaınma Turları 09:45 - 10:05
MX2 Grand Prix, 1. Yarış Start 12:10 ( 35dk 4 2 tur )
MX1 Grand Prix, 1. Yarış Start 13:10 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix, 2. Yarış Start 15:03 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra
MX1 Grand Prix 2.Yarış Start 16:03 ( 35dk + 2 tur )
MX1 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra.
Sizlere iyi eğlenceler.![]()
selam milletnasılsınız
![]()
yok ben almiiimmmmmmmmmmmm![]()
benim de o gün bi süprizim var cadının olurda benim olmazmı nostalji diyelim:rendeer:
selam milletnasılsınız
![]()
hoşgeldin caner:rendeer:
canımcım nasılsın :rendeer:
ilk önce biz yazdık onlar baksın bizim tarihe:queen:
süpriz dedik ya :cherry:
merak etme süprizin sen ve cemin yapacagı dans show oldugunu kimseye söylemem![]()
küçükbeyimizde gelmiş hoşgeldin canerselam milletnasılsınız
![]()
aygülllllll
ayferde aldı motoru bize ne zaman sıra gelicek![]()
selam milletnasılsınız
![]()
canımcım nasılsın :rendeer:
hayırdır ya süpriz yapan yapanabenim de o gün bi süprizim var cadının olurda benim olmazmı nostalji diyelim:rendeer:
:
:queen::queen::queen::queen: mükemmel ya çok haklısın vallaha
senin yapçan süprizden ne olur ençok sıfır motorla gelirsin garipçeye hepsi o:queen::queen::bounce:ben sana bi süpriz yapıcam :queen:
aaa çok sevindim
hayırlı olsun minik ama cesaretli ablamıza
slm caner iyiyiz saol sen nasılsın?
iyiyim abiiimmmm sen nasılsın?
hayırdır ya süpriz yapan yapana
bende yapacam :queen:
senin yapçan süprizden ne olur ençok sıfır motorla gelirsin garipçeye hepsi o:queen::queen::bounce:
Bu geziyi Dünya Motokros Şampiyonası ile aynı tarihte olmuş dikkat ettiniz mi ? Motorcuların çoğu Hezarfen Havaalanında olacaktır. Yoksa bu defa bende gelmeyi düşünüyordum.
Program Şöyle
11.04.2009
MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
MX1 Serbest Antrenreman 10:50 - 11:30
MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
MX2 Start Antramanı
MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15 :10
MX1 Start Antremanı
MX2 Sıralama Yarışı 16:00
MX1 Sıralama Yarışı 17 :00
12:04:2009
MX2 Isınma Turları 09:15 - 09:35
MX1 Iaınma Turları 09:45 - 10:05
MX2 Grand Prix, 1. Yarış Start 12:10 ( 35dk 4 2 tur )
MX1 Grand Prix, 1. Yarış Start 13:10 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix, 2. Yarış Start 15:03 ( 35dk + 2 tur )
MX2 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra
MX1 Grand Prix 2.Yarış Start 16:03 ( 35dk + 2 tur )
MX1 Grand Prix ÖDÜL TÖRENİ Yarıştan hemen sonra.
Sizlere iyi eğlenceler.![]()