Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
bayansa hell konuşsun :cherry:
olabilir yakışır kardeşime :rendeer:
bize bi sağlam rehber lazım:wiinkk::rendeer:
tam üstüne bastın kaldır ayağını:queen::queen:![]()
oktay çok samimi arkadaşımdır, motorunla ilgili bir sıkıntın olursa (selçuk aslan-yurtiçikurye operatörü) selamımı söylersen elinden geleni yaparlar aklında olsun.:cat:
evet abi bu hafta gidicez kısmetse
arkadaşlar katılım listesini kesinleştirelim ona göre garipçede hazırlık yapılacak...
anasayfayıda lütfen kontrol etmeyi ihmal etmeyin bu hafta çeşitli eklemeler yapılıcak :rendeer:
daha geçen hacısayıdte tanıştık ya kaçkere tanışcaz,hadi in aşağıhem senin le tanışmış oluruz :queen:
daha geçen hacısayıdte tanıştık ya kaçkere tanışcaz,hadi in aşağı![]()
evet abi bu hafta gidicez kısmetse
ben izmirdeyim çağla azsonra kuşadasına geçiyorum 3 gün kalcam orda sanırım yetişirim garipçeye hava güzel olursa çok keyifli bir haftasonu olacağa benziyor.:cat:
evet abi bu hafta gidicez kısmetse
ben izmirdeyim çağla azsonra kuşadasına geçiyorum 3 gün kalcam orda sanırım yetişirim garipçeye hava güzel olursa çok keyifli bir haftasonu olacağa benziyor.:cat:
abi senden bir adet kahve kupası bekliyorum üstünde kusadası yazan :rendeer:
bayansa hell konuşsun :cherry:
yaşlılık abi idare et :queen:
:cat: doğru karar :mrgreen:
:cyclopsan bunu senden duymak çok şaşırtıcı Gürkan Abi... :cyclopsan ::baaas::
türkiyenin en kıdemli motosikleti:rendeer:
abi senden bir adet kahve kupası bekliyorum üstünde kusadası yazan :rendeer:
senin emrin olur ihtiar bardak seni ayağının altına toz olur:bounce:
o şimdi sinop un bi köyünde ölece yatıyo keşke satmasaydım.
senin emrin olur ihtiar bardak seni ayağının altına toz olur:bounce:
yirim senin o tombul yanaklarını hem tanışmış oluruz :queen::rendeer:
yirim senin o tombul yanaklarını hem tanışmış oluruz :queen::rendeer:
canım benim sağ gözterip sol vuracaksın çaktırma:queen:
benim niye haberim yok abi bu eklemelerden
ayferde yeni motoruyla geliçekmiş kuşlar söyledi:wiinkk:
ben izmirdeyim çağla azsonra kuşadasına geçiyorum 3 gün kalcam orda sanırım yetişirim garipçeye hava güzel olursa çok keyifli bir haftasonu olacağa benziyor.:cat:
bişeyide bilme meraklı ihtiyar
beklerim ümmet abi çok güzel planlar var süprizler var kaçırma derim :rendeer: