- Katılım
- 7 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,121
herkeze iyi haftalar gününüz aydın olsun![]()
sağol abi hoşgeldin :rendeer:
herkeze iyi haftalar gününüz aydın olsun![]()
tamam..
Günaydın Gürkan Abi Hoşgeldin..![]()
herkeze iyi haftalar gününüz aydın olsun![]()
hoşgeldin gürkan
biraz dükkanı toparlıyım resimleri halledicem arkadaşlar
senin makineyi verdim sirkeciye 7 gün içinde arıcaklar fakat garanti belgesi yada faturayı bul yoksa para vericez:rendeer:
faturayı seri numarasından çıkarmadılar mı?
garanti belgesi var elimde ama tarihi alırken yazmamışlar![]()
günaydın ihtiyar...
faturayı seri numarasından çıkarmadılar mı?
garanti belgesi var elimde ama tarihi alırken yazmamışlar![]()
zaten bi orası hoşuma gitti ama fırsat olmuyo o taraf bana baya ters gelio yağını da artık mobil 1 kullanıyorum yağı yanımda götürdüğümden servisler uyuz oluyo
10000 deyim daha yedek parça sıkıntım olmadı açıkçası bi tek yağ yağ filtresi yola devam
tarih yoksa daha iyi firma kaşesi varmı...
şöyle söyliyim bakım fiyatları araba ile aynı sayılır...
OGLUMVE BEN merhaba usta.
yuhhh :farao: japonlar yine en iyisi.
hocam bu dışarda her motosiklet servisi tamiri yapan arkadaşlarda çok pahalı yoksa banamı pahalı geliyor mesela tek yağı (castrol) 50 liraya değişiyorlar...
aldığın yerden ok let:rendeer: belgiyi o zaman
günaydın şampiyon taraftar:rendeer:
tarih yoksa daha iyi firma kaşesi varmı...
bir daha yuh, 1 tl yağ değişimine çok alıyorlar 1 tl yağ en iyisi 20 tl. civarı
netten aldım makinemi :silent:
telefonla faturasını istediğimde seri numarasından bakmışlardı ve getirin hiç bir sorun olmaz faturanız görünüyo demişlerdiale:
bi baksınlarda bakalım ne dicekler ordaki bayanla sen konuşursun ben konuşursam yanlış anlıcaklar:bounce: