[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
biraz dükkanı toparlıyım resimleri halledicem arkadaşlar :)



senin makineyi verdim sirkeciye 7 gün içinde arıcaklar fakat garanti belgesi yada faturayı bul yoksa para vericez:rendeer:

faturayı seri numarasından çıkarmadılar mı?
garanti belgesi var elimde ama tarihi alırken yazmamışlar :p
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
zaten bi orası hoşuma gitti ama fırsat olmuyo o taraf bana baya ters gelio yağını da artık mobil 1 kullanıyorum yağı yanımda götürdüğümden servisler uyuz oluyo :)
10000 deyim daha yedek parça sıkıntım olmadı açıkçası bi tek yağ yağ filtresi yola devam

oktay çok samimi arkadaşımdır, motorunla ilgili bir sıkıntın olursa (selçuk aslan-yurtiçikurye operatörü) selamımı söylersen elinden geleni yaparlar aklında olsun.:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
OGLUMVE BEN merhaba usta.



yuhhh :farao: japonlar yine en iyisi.


hocam bu dışarda her motosiklet servisi tamiri yapan arkadaşlarda çok pahalı yoksa banamı pahalı geliyor mesela tek yağı (castrol) 50 liraya değişiyorlar...



sym içinde suzukiye gidiyorsun japonların neresi iyi :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
japonlar parça ve kalitede iyi yetkili olna servisler hepsi liste fiyatı (kazık tarifesi ) kullanıyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst