- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #1
Afiyet olsun, son anda gelmekten vaz geçtim, sebebini söylemiyim, o kendini biliyor,
ben teşekkür ederim katılım harikaydı yemeklerde süperdi keşke gelebilsediniz:cat:ee o zaman yazalim ki 2. sayfaya geçelim di mi ama...
resimler harika , zaten ertesi sabah kahvaltıda yenenlerin tadını anlata anlata bitiremedi birileri :cherry: fiyatlarda güzelmiş... :cat: alper arkadaşlarıma güzel bir akşam geçirttiğin için ayrıca teşekkür sana...
gelcek resimler birazdan :queen::queen:benim için süprüz mü yaptınız yaa Gürkan abi azıcık ucundan bişeler söledi ama tam anlayamadım naptınız naptınız :mrgreen:
resimler için teşekkürler
çok eglenceli ve lezzetli bi geceydi teşekkürler alper teşekkürler arkadaşlar
alper umarım tatilin çokkk güzel geçer kazasız belasız gidip gelirsin inşallah
2. sayfada benim için resim var yafu çabukk çabukkk :mrgreen:
pişman olmada güzel bir anı olur sana :queen::queen::queen:
Naı bişe yaa hem ben o resmin bana özel oldugunu nerden bileyim üzerinde bu resim Enes' e dir diye birşey yazıyor mu ?![]()