[İstanbul]İstanbul'a veda buluşma resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
yazdık yazdık hahahahha:queen::queen:

bir dahaki sefere sana kargoyla eve içli köfte gönderecem :queen::queen::queen::queen:

Naı bişe yaa hem ben o resmin bana özel oldugunu nerden bileyim üzerinde bu resim Enes' e dir diye birşey yazıyor mu ? :p

hatırlatırsın sen yine bana:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
işte resimler arkadaşlar















toplandık diğer grupda cemin lastiği patlamış beklemeyin dewam edin dediler geçmiş olsun tekrardan:rendeer:









çok güzeldi beaa:queen:

çokda kibar yer:p:queen:

ohhh göttüüürrrrr:queen::queen:



lezzet süper:cat:





by_moto senide unutmadık:queen::queen:



künefede süperdi:cat:

çiğ küfteler:queen::queen:







ikinci grup geldi onlarıda doyurduk:cat:









ohh yarasıınn:queen:



yağlarıda götürdü walla:p:queen:







ay tutulmasınıda yaşadık:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
seni düşünerek yiyip bitirdi boş tabağıda kapak olsun die resim çektirdiler:p:queen::queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
alper fotograflar için teşekkürler bendeki fotograflarda akşama burda olucak

by_moto keşke gelseydin feci şeyler kaçırdın :p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ulen gece gece midem guruldamaya başladı yaaaaaa
o ne yemekler arkadaşım
offfff offfff offff gelemediğime şimdi daha çok yanarımmm :queen:

alper şimdiden hayırlı yolculuklar ii tatiller


resimlerde emegi geçen tüm arkadaşlara teşekkürlerrr
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Çok güzel toplaşmaydı alper abi bu konuda çok iyisin:queen:

Şaka bi yana herkese teşekkürler yemeklerde gerçekten süperdi.

Antientel sana bişey demiyorum:cherry:gece rüyalarıma girdi adam ya gözümün önünde havalandı yerden:pr:,onu geçtim çaktırmadım ben orda sana patlıcaktım arkadan ondan korktum yani senle alakası yok:queen: keeway le birlikte geliyoduk peşinden ben ondan korktum çünkü sana orda kesin patladı dedim ben:p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
öncelikle lastiğim patladığında beni o yaban ellerde yanlız bırakmayan arkadaşlarıma teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:
buluşma yerinde ha geldi ha gelecekler diye bekleyip ağaç olan arkadaşlarada teşekkürler :rendeer::rendeer::rendeer:
alper can emeğine sağlık harika bir geceydi sana iyi tatiller diliyorum kazasız belasız:cat:
bi şanssızlıktıktır patlattık tekeri halledene kadar geçen kabus anlarından sonra gecenin devamı harikaydı :cherry:
anti kopardı yaptıyapacağını sol şeritte lastik patladı motor gezmeye başladı biyandan motoru yolda tutmaya çalışıyorum bi yanda sağa doğru yanaşmaya hasan yanıma yanaşıp abi senin motor yalpalıyo farkettinmi demesi ewet farkettim hemde ne farketme :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst