özgür video iyi olmuş ( biraz işin kolayına kaçmak olmuş ama bence daha iyi )
Bu aradar resimlerin olduğu cd bana eve bırak bir ara ki çoğaltayım tayfaya dağıtırım iğne ada gezisinde. Videoları bekliyoruz kardeşim
@ Eroldayı Abi aramızda para ayarlıyalımda bi tane daha hafıza kartı alalım 1GB yetmiyor bana makina çok iyi insanın çektikçe çekesi galiyor.Dönüş yolunda 13 tane çekebildim okadar kalmıştı çünki
Daha süper kareler çarptı gözüme dee artıçıyız işte istediğimiz zaman duramıyoruz ama bir dahaki gezide muhtemelen isteiğim an durabilcem...
Yaaf resimlere baktıkça insanın çok hoşuna gidiyor
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim
İyiki varsınız :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Birlikte nice kilometrelere :rendeer: :rendeer: :rendeer: :bounce: :wiinkk: