ist MT 13 mayıs kefken gezisi

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne demek erol abi asıl sana teşekkürler :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
vallahi bu gezinin tadı damagımda kaldı kefkene yine gitmekte fayda var
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
19/05/2007 ankaraya ne dersin erol abi
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgür video iyi olmuş ( biraz işin kolayına kaçmak olmuş ama bence daha iyi )
Bu aradar resimlerin olduğu cd bana eve bırak bir ara ki çoğaltayım tayfaya dağıtırım iğne ada gezisinde. Videoları bekliyoruz kardeşim

@ Eroldayı Abi aramızda para ayarlıyalımda bi tane daha hafıza kartı alalım 1GB yetmiyor bana makina çok iyi insanın çektikçe çekesi galiyor.Dönüş yolunda 13 tane çekebildim okadar kalmıştı çünki :)

Daha süper kareler çarptı gözüme dee artıçıyız işte istediğimiz zaman duramıyoruz ama bir dahaki gezide muhtemelen isteiğim an durabilcem...

Yaaf resimlere baktıkça insanın çok hoşuna gidiyor
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim
İyiki varsınız :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Birlikte nice kilometrelere :rendeer: :rendeer: :rendeer: :bounce: :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
başkan videolarıda isterük,igneada ne zaman gaz açıcaz// motorunsahibini aradım yolavodan müşteri çıkmış anlaşamazlarsa beni arayacaklar bekliyoruz
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bu pazar değil haftaya gidelim iğne adaya
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
videoları atıcamda avukatla görüşmem var bakalım
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deer152 :) geliyomu yoksa toptan gidiyormu
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arada kaldı galiba bakalım neler olucak bunlar istanbul mt de
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Arkadaşlar herkese selamlar saygılar.

Yine çok keyifli bir gezi oldu.Herkese teşekkürler.


Resimler ilk sayfadaki kadar mı yoksa daha gelecek resim var mı?Benim pc mi görüntüleyemiyor diye düşündüm,az gibi geldi :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
cihan 1bglik kartta bu kadar çıktı özgür hepsini slayt yaptı attı siteye videolarda eklenir en çok o virajda sıralı şekilde gittigimiz videoyu merak ettim kerpe dönüşü
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende o virajlı yolda cekılmıs bır vıdeo var ben yollayayım bırınızede ılk mesaja atalım
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan 1bglik kartta bu kadar çıktı özgür hepsini slayt yaptı attı siteye videolarda eklenir en çok o virajda sıralı şekilde gittigimiz videoyu merak ettim kerpe dönüşü

abi asıl sizi tepenin üstünden çektim yaa o manyağğ oldu bence

cihan 1bglik kartta bu kadar çıktı özgür hepsini slayt yaptı attı siteye videolarda eklenir en çok o virajda sıralı şekilde gittigimiz videoyu merak ettim kerpe dönüşü

1gb lık kart

5,0 mgp le çekilmiş 270 fotoraf

20 dakikaya yakın görüntü kaydı

bence çok iyi ama

bizim gibi çok gezenti tipler için yeterli değil

iğne adya giderken yanımıza bir tanede 512 lik daha alalım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler erol abinin ilk mesajında toplam 268 tane resim var
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi atmaya calısıyorum şimdi
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi cok yavas ilerliyor atıyorum ama videolarda uzun degil o kadar bakalım
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
neyse özgür videoları atınca haber ver neden olmazki çok istiyoruz diye mi acaba:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst