İnanamıyorum! sonunda bende motor aldım

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Vaay, geyik tayfasından motoru olmayan bir mostwanted kaldı :) Hayırlı olsun, teslim al da ilk gezide tokuşturalım cubufları :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hayırlı uğurlu olsun...
cbf ile acemiliğini kolay atacağına eminim...korkma motordan...kazasız belasız :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun Allah kazala vermesin. Keyifli sürüşlerin olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle bin Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Wayy be vlad'da motorcu oluyo :)

MT 'nin geyik ekibi CBF150 'leniyor... :mrgreen:

Hadi hayırlı uğurlu olsun... :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hadi be. İnanmam. :p
vlad, kütük.. herkes patır patır motor aldı. bi ben kaldım. :salut:
Hayırlı olsun vlad. Güle güle kullan. :rendeer:


Vaay, geyik tayfasından motoru olmayan bir mostwanted kaldı :) Hayırlı olsun, teslim al da ilk gezide tokuşturalım cubufları :)

böhü böhü... :salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen şimdi motorunla uyursun :pilk hefes çok güzeldir.Hayırlısı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun güle güle kullan.siyah almışsın ha , siyah iyidir siyah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst