hayırlı olsun vlad
motorsuz motorcuların da devri kapanıyor galiba.
Vaay, geyik tayfasından motoru olmayan bir mostwanted kaldıHayırlı olsun, teslim al da ilk gezide tokuşturalım cubufları
![]()
vlad, kütük.. herkes patır patır motor aldı. bi ben kaldım. :salut:
"patır patır" derken chopper mı aldı bunlar![]()