İnanamıyorum! sonunda bende motor aldım

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay be eski geyikçilerin efsane ismi ...hayırlı olsun

işallah dahada iyilerine binersin
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun kardeşim..İyi seçim..:cat:

Gülegüle kullanasın..:rendeer:

Bol rüzgarlı yollar seninle olsun..:rendeer:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Allah kazadan, beladan hepımızı ve senı korusun ınşallah :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Hayırlı uğurlu olsun...

İsteyince inanmayacak hiçbirşey kalmıyor insanoğlu için...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
düş gezgini teşekkür ederim. :rendeer:

muratx22 teşekkür ederim. umarım sende istediğin motora kavuşursun. allah gönlüne göre versin :cat:

TEK TEKER AGİ teşekkür ederim. 20 sene gerinden geliyorum abicim. izindeyim :)

genç kaptan seneye kadar daha iyi seçenekler çıkar işallah, daha iyilerine sahip olursunuz. teşekkürler :cat:

BBRR teşekkürler ederim sevgili modum.:)

deli mavili tüm motosiklet kullanıcılarına kazasız belasız sürüşler diliyorum, şu sıralar çevremdede fazlaca kaza haberi duymaya başladım. sonumuz hayrola:pale:

muratgergerli abim tekrar teşekkür ederim:)

Khutuck iş yoğunluğu sağolsun, fazla binmeye fırsatım olmuyo. eve gelip direk yatışa geçiyorum:pale:

esp amin diyorum, herkese kazasız belasız günler:cat:

achille teşekkür diyorum (nick güzelmiş bu arada) :cat:

gittardando teşekkür ederim. bukadar fazla istediğim başka bişey hatırlamıyorum. istekten öte takıntı olmuştu. sonunda kavuştum:)

Gelişim Sürücü Kursu sevgili kursum teşekkürler. motosiklet namına attığım ilk adım sizden ehliyet almak olmuştu, ilk kullandığım motorda sizin keeway di. teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Güle güle kullan.

Siteye kayıt olduğumda ilk "Hoşgeldin" diyenlerden birisiydin.
Motosikletine ve hayaline kavuşabildiğin için ben de çok sevindim.
Daha nice hayallerin gerçekleşir ve mutlu olursun inşaAllah.
Hayırlı olsun, güle güle kullan vlad1462.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
hayırlı olsun kazadan beladan öfkeden sinirden uzak sürüşler dileğiyle
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
hayırlı olsun güle güle bin motoruna,cbf güzel makinadır.Allah kaza bela vermesin.darısı olmayanların başına.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst