düş gezgini teşekkür ederim. :rendeer:
muratx22 teşekkür ederim. umarım sende istediğin motora kavuşursun. allah gönlüne göre versin :cat:
TEK TEKER AGİ teşekkür ederim. 20 sene gerinden geliyorum abicim. izindeyim
genç kaptan seneye kadar daha iyi seçenekler çıkar işallah, daha iyilerine sahip olursunuz. teşekkürler :cat:
BBRR teşekkürler ederim sevgili modum.
deli mavili tüm motosiklet kullanıcılarına kazasız belasız sürüşler diliyorum, şu sıralar çevremdede fazlaca kaza haberi duymaya başladım. sonumuz hayrola

ale:
muratgergerli abim tekrar teşekkür ederim
Khutuck iş yoğunluğu sağolsun, fazla binmeye fırsatım olmuyo. eve gelip direk yatışa geçiyorum

ale:
esp amin diyorum, herkese kazasız belasız günler:cat:
achille teşekkür diyorum (nick güzelmiş bu arada) :cat:
gittardando teşekkür ederim. bukadar fazla istediğim başka bişey hatırlamıyorum. istekten öte takıntı olmuştu. sonunda kavuştum
Gelişim Sürücü Kursu sevgili kursum teşekkürler. motosiklet namına attığım ilk adım sizden ehliyet almak olmuştu, ilk kullandığım motorda sizin keeway di. teşekkürler:rendeer: