- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 387
Dostum 2 ay boyunca iyileşene kadar 3 günde bir hastaneye gidip, yarayı doktora pansuman yaptırdım. Enfeksiyon vs. kapmasın diye (eczaneye vs. gitmedim) ve çok fazla dolaşmadım, üzerine basmadım. Mutlaka sende dikkat etmişsindir ediyorsundurda ama biraz daha sık canını iyice iyileş sonra gene gezersin sağlık herşeyden önce gelir Doktorun iyi ve iyi bir hastane orası. İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşursun. Allah acil şifalar versin, tekrar geçmiş olsun...