İkinci ameliyatım perşembe günü... Bıktınız dimi? Ben de bıktım! :(

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Dostum 2 ay boyunca iyileşene kadar 3 günde bir hastaneye gidip, yarayı doktora pansuman yaptırdım. Enfeksiyon vs. kapmasın diye (eczaneye vs. gitmedim) ve çok fazla dolaşmadım, üzerine basmadım. Mutlaka sende dikkat etmişsindir ediyorsundurda ama biraz daha sık canını iyice iyileş sonra gene gezersin sağlık herşeyden önce gelir Doktorun iyi ve iyi bir hastane orası. İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşursun. Allah acil şifalar versin, tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Dostum 2 ay boyunca iyileşene kadar 3 günde bir hastaneye gidip, yarayı doktora pansuman yaptırdım. Enfeksiyon vs. kapmasın diye (eczaneye vs. gitmedim) ve çok fazla dolaşmadım, üzerine basmadım. Mutlaka sende dikkat etmişsindir ediyorsundurda ama biraz daha sık canını iyice iyileş sonra gene gezersin sağlık herşeyden önce gelir Doktorun iyi ve iyi bir hastane orası. İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşursun. Allah acil şifalar versin, tekrar geçmiş olsun...

Önceki doktorum da 2-3 günde bir pansumana çağırıyodu beni. Ama şimdiki günde 4-5 kere pansuman yaptırıyor ve gözle görülür şekilde 10 gün içinde iyileşme oldu. Doktorum bile ben bu kadar iyi duruma gelebileceğini tahmin etmiyodum dedi dünkü pansumanda. :) O yüzden pansuman çok önemli. Kesinlikle aksatmamak lazım. Lafı açılmışken ben bi pansumana gideyim. :) Sağol arkadaşım, çok teşekkür ederim. :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun arkadaşım
umarım başarılı bir operasyon geçirip sağlığına kavuşursun yakın zamanda:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ara 2007
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah her şey gönlünce olur kardeşim.. kesinlikle atlatacağını adım gibi biliyorum .. allah derdine deman versin...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Sağolun arkadaşlar. Çıktım ve taburcu oldum. Evde istirahat ediyorum şimdi. Dizimi kırmamam için acayip bişey taktılar bacağıma. Felakette ağır. :) Yerinden kalkmıyor bacağım. Bütün gün yatıyorum ve pazartesiye kadar da yatıcam. Pazartesi çıkartacaklarmış bacağımdan bu zımbırtıyı. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için tekrar. :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Kısa zamanda normal hayata dönmeni dilerim.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun inş hayırlısı ile bu ameliyatın ii geçer bi an önce ii olman dileği ile
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Sende bu yaşama sevinci varken bunu da atlatırsın, yüzünden tebessüm eksik olmasın, çok geçmişler olsun :)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
15
allah bundan sonra inşallah tekerleğini hep düz bastırsın kendine iyi davran allah yar ve yardımcın olsun
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
çok geçmiş olsun.umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.

geçmiş olsun arkadaşım acil şifalar

büyük geçmiş olsun inş hayırlısı ile bu ameliyatın ii geçer bi an önce ii olman dileği ile

Sende bu yaşama sevinci varken bunu da atlatırsın, yüzünden tebessüm eksik olmasın, çok geçmişler olsun :)

allah bundan sonra inşallah tekerleğini hep düz bastırsın kendine iyi davran allah yar ve yardımcın olsun

Çok teşekkürler arkadaşlar. Ameliyat acısı diniyor yavaş yavaş. Ama yatmaktan belim koptu. :mrgreen: Perşembeden beri yatıyorum. Yarın şu bacağımdaki zımbırtıyı alacak sanırım doktor. Biraz rahatlarım en azından. Bir de pansuman yapacak haliyle, çok merak ediyorum naaptı acaba diye. :) İlk defa görücem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst