İkinci ameliyatım perşembe günü... Bıktınız dimi? Ben de bıktım! :(

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Selam arkadaşlar. Şanssızlıklar yakamı bırakmıyor malesef. 7 Mayıs'taki ameliyatım kısmen başarılı geçmişti. Ameliyattan yaklaşık 15-20 gün sonra genel anestezi ile ufak bir operasyon daha geçirdim. Ne olduysa ondan sonra oldu zaten. Bu ufak operasyondan 2 gün sonra pansumana gittiğimde tüm dikişlerin attığını ve yaranın enfekte olduğunu gördük. Doktor bile şaştı kaldı. :pr: Bu durumda bu doktoruma da güvenim kalmadığından yine bir değişiklik yaptım ve Amerikan Hastanesi'nde bir tanıdığımın yönlendirdiği başka bir Plastik Cerrahi Uzmanıyla tanıştım.

Kendisiyle tanıştığımdan beri günde 5-6 kere yaptırdığı pansumanlarla yara baya iyileşti. Enfeksiyonu geçti ve ameliyata hazır hale geldi. Pazartesi son kez muayne oldum kendisine ve bu perşembe saat 10'da beni ameliyata alabileceğini söyledi.

Çok şükür inşallah bu son olacak. Dikişlerin tutmadığını gördüğüm an dünyam başıma yıkılmıştı resmen. Bir süre onun şokunu atamadım üstümden. Sonra sonra kendime geldim ve şimdi gayet iyiyim. Allahım dermansız dert vermesin kimseye. Bu tür durumlara da kimseyi düşürmesin. Konu yine aynı yere gelecek ama lütfen arkadaşlar, sağlık çok kolay kaybedilip çok zor geri kazanılıyor. Motosiklete uzun yıllar sağlıklı bir şekilde binmek istiyorsak tam koruma ile binmeliyiz. Kısa mesafelerde de olsa lütfen ihmal etmeyin. :rendeer: Bana yine şans dilemeyi de unutmayın, bu son olacak inşallah. :cat:

Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
56
Geçmiş olsun.Allah şifa versin.İnşallah basarılı bir ameliyat geçirip,kısa zamanda daha sağlıklı bir hayata başlarsın...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kardeşim inş. iyileşirsin ki ben inanıyorum.bunda da vardır bi hayır.en yakın zamanda iyileşip motorunla nice km ler yapmanı gösteriri yüce rabbim inş.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
27
hocam geçmiş olsun
ufacık bi sıyrık 1 aydır geçmedi yara enfekte oldu hala uğraşıyorum.Mutlaka motor botu kullanın.Herkese kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
ALLAH Acil şifa versin kardeşim. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Geçmiş olsun arkadaşım. Mevlam acil şifalar versin. İnşaallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
allah bol şifa versin kardeşim..iyi haberlerini dört gözle bekliyoruz :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah acil şifalar versin.geçmiş olsun
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun..Allah acil şafilar versin..
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Dosrum derdi de dermanınıda veren Allah.Bunada şükür deyip beterinden koruması için bol bol dua etmek gerekir.Allah acil şifalar versin.Umarım ameliyatında başarılı geçer.Birazdan kılacağım öğle namazında şifa bulman için Allah'a dua edeceğim.Kal sağlıcakla.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Bozma moralini, umarım en kısa zamanda iyileşirsin. Geçmiş olsun....
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
geÇmiş oLsun kardeşim

... saßret;

kimsenin ßıktığı da yok. ßıkacak oLanın ßurada işi yok.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Acılar paylaşılmalı, çektiğin sıkıntı yaşadığın kaygı seni oldukça
yormuştur, yaşamayan bilemez elbette, elinden geldiğince
güçlü olmaya çalışmalısın, bir an önce iyileşmeni diliyorum.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Geçmiş olsun, güvenlik çok önemli. Umarım en kısa zamanda iyileşirsin.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun.Allah şifa versin.İnşallah basarılı bir ameliyat geçirip,kısa zamanda daha sağlıklı bir hayata başlarsın...

İnşallah, teşekkürler. :rendeer:

kardeşim inş. iyileşirsin ki ben inanıyorum.bunda da vardır bi hayır.en yakın zamanda iyileşip motorunla nice km ler yapmanı gösteriri yüce rabbim inş.

Amin kardeşim, en kısa zamanda inşallah. Sağolasın. :cat:

hocam geçmiş olsun
ufacık bi sıyrık 1 aydır geçmedi yara enfekte oldu hala uğraşıyorum.Mutlaka motor botu kullanın.Herkese kazasız sürüşler dilerim

Kazadan sonra artık botsuz gezmiyorum ben de. Motobot aldım, çok memnunum. Sana da çok geçmiş olsun arkadaşım. Pansumanları ihmal etme. En kısa sürede iyileşir umarım sıyrık. :rendeer:

ALLAH Acil şifa versin kardeşim. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.

Sağolasın, inşallah. :rendeer:

Geçmiş olsun arkadaşım. Mevlam acil şifalar versin. İnşaallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun.

Amin inşallahh.. :rendeer:

allah bol şifa versin kardeşim..iyi haberlerini dört gözle bekliyoruz :rendeer:

Ameliyattan çıktıktan sonra yazarım dostum, çok sağol. :rendeer:

Allah acil şifalar versin.geçmiş olsun

Sağolasın. :rendeer:

Geçmiş olsun..Allah acil şafilar versin..

Çok teşekkürler. :rendeer:

Dosrum derdi de dermanınıda veren Allah.Bunada şükür deyip beterinden koruması için bol bol dua etmek gerekir.Allah acil şifalar versin.Umarım ameliyatında başarılı geçer.Birazdan kılacağım öğle namazında şifa bulman için Allah'a dua edeceğim.Kal sağlıcakla.

Allah senden razı olsun dostum, duaların kabul olsun inşallah. Çok çok çok sağol. :rendeer:

Bozma moralini, umarım en kısa zamanda iyileşirsin. Geçmiş olsun....

Moralim daha iyi eskisine nazaran. Çok teşekkürler. :cat:

geÇmiş oLsun kardeşim

... saßret;

kimsenin ßıktığı da yok. ßıkacak oLanın ßurada işi yok.

Eyvallah. :cat: Çok sağol.

Acılar paylaşılmalı, çektiğin sıkıntı yaşadığın kaygı seni oldukça
yormuştur, yaşamayan bilemez elbette, elinden geldiğince
güçlü olmaya çalışmalısın, bir an önce iyileşmeni diliyorum.

Aslında geçen bu kadar zamanda çok sıkıldım. 19 Nisan'dan bugüne bacağımda sargıyla dolanmak bir hayli sıktı beni. Neyse, allah beterinden korusun tabiki. İnşallah bu son olacak, eski günlere kavuşmak güzel olacak. :wiinkk: Çok sağol arkadaşım. :rendeer:

Allah'tan acil şifalar diliyorum.

Çok teşekkür ederimm. :rendeer:

Geçmiş olsun, güvenlik çok önemli. Umarım en kısa zamanda iyileşirsin.

Hem de çok çok çok önemli. Çok sağol arkadaşım. :rendeer:
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
geçmiş olsun dıycem ama oncekı yazıklarını takıp edemedım nereden amelıyat olacan bı kere kaza gecırmıştı ozaman mı oldu bu olaylar
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
yahu sevgili dostum kaza yaptıgın zamandan beri gercekten üzülerek izliyorum yazılarını.Gercekten üzücü olaylar yasıyorsun.Yanlış hatırlamıyorsam bostancı civarlarında bu kazayı yapmıstın ve dusuk hızda bır kazaydı..Buna ragmen hala tam iyileşememiş olman üzücü.Ama moralini yüksek tut.Buradaki herkesin gönlü senle.Allah saglık versın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst