- Katılım
- 26 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,547
- Motosikleti
- ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar. Şanssızlıklar yakamı bırakmıyor malesef. 7 Mayıs'taki ameliyatım kısmen başarılı geçmişti. Ameliyattan yaklaşık 15-20 gün sonra genel anestezi ile ufak bir operasyon daha geçirdim. Ne olduysa ondan sonra oldu zaten. Bu ufak operasyondan 2 gün sonra pansumana gittiğimde tüm dikişlerin attığını ve yaranın enfekte olduğunu gördük. Doktor bile şaştı kaldı.
r: Bu durumda bu doktoruma da güvenim kalmadığından yine bir değişiklik yaptım ve Amerikan Hastanesi'nde bir tanıdığımın yönlendirdiği başka bir Plastik Cerrahi Uzmanıyla tanıştım.
Kendisiyle tanıştığımdan beri günde 5-6 kere yaptırdığı pansumanlarla yara baya iyileşti. Enfeksiyonu geçti ve ameliyata hazır hale geldi. Pazartesi son kez muayne oldum kendisine ve bu perşembe saat 10'da beni ameliyata alabileceğini söyledi.
Çok şükür inşallah bu son olacak. Dikişlerin tutmadığını gördüğüm an dünyam başıma yıkılmıştı resmen. Bir süre onun şokunu atamadım üstümden. Sonra sonra kendime geldim ve şimdi gayet iyiyim. Allahım dermansız dert vermesin kimseye. Bu tür durumlara da kimseyi düşürmesin. Konu yine aynı yere gelecek ama lütfen arkadaşlar, sağlık çok kolay kaybedilip çok zor geri kazanılıyor. Motosiklete uzun yıllar sağlıklı bir şekilde binmek istiyorsak tam koruma ile binmeliyiz. Kısa mesafelerde de olsa lütfen ihmal etmeyin. :rendeer: Bana yine şans dilemeyi de unutmayın, bu son olacak inşallah. :cat:
Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
Kendisiyle tanıştığımdan beri günde 5-6 kere yaptırdığı pansumanlarla yara baya iyileşti. Enfeksiyonu geçti ve ameliyata hazır hale geldi. Pazartesi son kez muayne oldum kendisine ve bu perşembe saat 10'da beni ameliyata alabileceğini söyledi.
Çok şükür inşallah bu son olacak. Dikişlerin tutmadığını gördüğüm an dünyam başıma yıkılmıştı resmen. Bir süre onun şokunu atamadım üstümden. Sonra sonra kendime geldim ve şimdi gayet iyiyim. Allahım dermansız dert vermesin kimseye. Bu tür durumlara da kimseyi düşürmesin. Konu yine aynı yere gelecek ama lütfen arkadaşlar, sağlık çok kolay kaybedilip çok zor geri kazanılıyor. Motosiklete uzun yıllar sağlıklı bir şekilde binmek istiyorsak tam koruma ile binmeliyiz. Kısa mesafelerde de olsa lütfen ihmal etmeyin. :rendeer: Bana yine şans dilemeyi de unutmayın, bu son olacak inşallah. :cat:
Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.