) Süpersiniz aranızda olmaktan onur duyarım
güzel gezi olmuş...venom montunuzun modeli nedir ve soğuk havadaki performansı nasıldı?
Tekerinize sağlık,güzel fotolar için teşekkürler.
Canı gönülden tebrik ediyorum siz büyüklerimi.Benimde bu tarz gezilerim vardı(ocak 2011 de spil ve mart a karagöl) şimdilik ara verdim diyelim.Aşırı soğuk dışında çok zevklidir.Sevgi ve saygılarımla.
Bozdagda kar günleri gecti artik:queen:Kabataşlı ,Ege yeli hazır olun kar düşer düşmez bir bozdağ yapalım