İki tekaüt genç karlar altında Bozdağda ( Kabataşlı Motokurt ) 16 /01/2012

Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
maşşallahhh abilerime... ..... :cat: :wiinkk: süpersiniz..

birer 200 cc civarı cross alsanız pek rahat edeceksinizz.. ...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Memnuniyetle , İnşallah ..:cat: Not: Avatarına bir foto ve ikamet ettiğin şehir, eğer sakıncası yoksa isminide yazarsan zannedersem daha iyi olur ( benimki gibi ) yorumun için teşekkürler , herşey gönlünce olsun. hoşçakal..
:)) Süpersiniz aranızda olmaktan onur duyarım
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Motokurt Şubat sonu,mart başı gibi,Gökovaya bir gece kalmalı performans sürüşüne ne dersin:cat:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Canı gönülden tebrik ediyorum siz büyüklerimi.Benimde bu tarz gezilerim vardı(ocak 2011 de spil ve mart a karagöl) şimdilik ara verdim diyelim.Aşırı soğuk dışında çok zevklidir.Sevgi ve saygılarımla.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
pompei yorumların için çok teşekkür ederim CBR 250R ile trabzondan izmire dönüş (1850 km) motokurtun deklanşöründen başlığı altında yayınladığım diğer geziyede bak istersen (Not: avatarını bizimki gibi resim ve gerekli bilgilerle doldurursan iyi olur ) hoşçakal

Canı gönülden tebrik ediyorum siz büyüklerimi.Benimde bu tarz gezilerim vardı(ocak 2011 de spil ve mart a karagöl) şimdilik ara verdim diyelim.Aşırı soğuk dışında çok zevklidir.Sevgi ve saygılarımla.
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
abi helal olsun mükemmel bi gezi ben ödemişteyim dibimde iken hiç kışın motorla gitmedim. he gerçi yanıma yoldaş olsa giderdim muhakkak o yrı konu :D
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Süper süper :) Bir kara bakiyorum bir de lastiklerinize :) göl dışında yolda buzlanma varmıydı ? Bozdağ kışın ayrı bi güzel oluyor.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Kabataşlı ,Ege yeli hazır olun kar düşer düşmez bir bozdağ yapalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst