İki tekaüt genç karlar altında Bozdağda ( Kabataşlı Motokurt ) 16 /01/2012

Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Motokurt gezi için kışı beklemiyelim,gerçi işe başladın zor gezersin artık,ama yine iyisin c.tesi pazar kaçabilirsin:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
:cat:Kabataşlı bak kış da yavaş yavaş geliyor, hazırlığını şimdiden yap. Bu sefer büyük motorlarla bir uzun seyahate kars a gidip meşhur kaz eti yemeye ne dersin ? :)
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Harika geziler yapıyorsunuz. Allah sağlık versin. Gençler halt etmiş yanınızda...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Tebrik ediyorum cidden :) Maşallah demeyi de ihmal etmeyim..On numara beş yıldız :)))
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Kabataşlı hazırmısın kış geliyor varmısın kardüşünce spilde kalmaya :):cherry:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
Aman abilerim karda buzda,çıkmayın biyerlere.Uçsuz bucaksız yollarda kış günü kimselerde bulunmaz.Aman deyim.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Hocam bizi de götürün yaa.. Sucuk-ekmek çekti canımız fena..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
kabataşlı sana diyor .. Bana kalırsa hokey dizliği olmalı kendi buz hokeycisidir kabataşlının :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst