İğrenç Espirilere Yorumlar

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
hayatımda okadar iğrenç bir tantuni yemeğe çalışmamıştım....yediğimiz laflarda cabası:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehehehh haket ya ne kadar iğrenç espiri varsa toplanmışş bi araya :p

Buda benden
-Ya olm şaçmalama ya!!
-Saç malanmaz taranır abi :p

öhüğğğğğğğğğğğğğğğğğ :pale: gerçekten en berbatı da buymuş ya:mrgreen::p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hayatımda okadar iğrenç bir tantuni yemeğe çalışmamıştım....yediğimiz laflarda cabası:p

bilmiyorum laf olarak ne yedin ama hak ettiğin şeyi duymuşsundur eminim :p

tantuniyi yerinde yeseydin tadını alırdın aslında ayşe bilir oraları güsel bi yere götürmek istemiştir de adamına göre davranıyo işte sen varsın die düzgün bi yere götürmemiştir sizi :queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
o da artık ablanın ayıbı frdndl :p

ablan bilomu aceba mersini benim kadar:mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Daha dün kuşimatoda tantuni yedim çok güzeldi valla hep ordan yiorum ben..
Tablacıdan mı yediniz naaptınız :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kushi'nin karşısında alanya fırını var arkadaşlar, fırını 10 metre geçince solda bir yer var. en güzel orası yapıyoorr:) sonra ordan çıkıp kushiye gidin. akbank'ın karşısında atom için başlayın koşmayaa:mrgreen::p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yok yaa mali tutturdular gökselde eşek eti çıkmış biz oraya gitmeyiz diye suphi diye biryere gittik...herlade açıldığından beri ilk defa masaya hesabı biz istedik...ve iğrenç bir tantuniydi anlatamam:farao:

kushi'nin karşısında alanya fırını var arkadaşlar, fırını 10 metre geçince solda bir yer var. en güzel orası yapıyoorr:) sonra ordan çıkıp kushiye gidin. akbank'ın karşısında atom için başlayın koşmayaa:mrgreen::p

başka güzel yerlerde varmı anlatırmısın bize bilirkişi olarak:bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
var ama isim olarak bilmiyorum çoğunu. çoğu da çarşıda. ya siz birde ciğer yiyin mersinde . tabi yer bulursanız .:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
sen yemek istiyorsan yer ayırtayım bahattinde veya apoda:p

bize yer yok diyemezler:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
dün zion efendy_iso ben ve iş arkadasım birlikteydik efendy_iso ve zion arasındaki iğrenç ötesi esprileri aktarıyorum

zion: kurbağalarda senfoni orkestrası gibi maşşalah
efendy_iso :evt ama arada sırada bozuyoo birileri çok cırtlak sesler duyuyorum ::arrow::

zion: bende bi 600rr alınca seni ikiye katlarım kankaa haa
efendy_iso :zaten kankaa eski katlayanlardan bi sen varsın bi de zeki müren ::arrow::

bi tane daha vardı ama unuttum en iğrenci oyduu :p

evt hatırlattılar hemen

cay içecez amcaya sesleniyoo efendy_iso
..... abi bize iki çaaayy 3 şeker at 6 tur karıştır abii ::arrow:: (bıktım usandım bu espriden yaaaa )


ne var kısssssss ne güzel muhabbet etmişiz işte ama kurbagalar hakaten orkestraydı yaw arada köpek havlamaları ve ac kedi miyavlamaları olmasa tam süperdi okurken cok güldüm alahda seni güldürsün emii:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
o da artık ablanın ayıbı frdndl :p

ablan bilomu aceba mersini benim kadar:mrgreen:

ayıbı değil uğraşacak birini bulunca duramaması :p

yok yaa mali tutturdular gökselde eşek eti çıkmış biz oraya gitmeyiz diye suphi diye biryere gittik...herlade açıldığından beri ilk defa masaya hesabı biz istedik...ve iğrenç bir tantuniydi anlatamam:farao:

ne güsel işte bana bisürü yerden yedirdiler en çok suphi yi sevdim ben nası istersen öle yapıp getiriyolar

ne var kısssssss ne güzel muhabbet etmişiz işte ama kurbagalar hakaten orkestraydı yaw arada köpek havlamaları ve ac kedi miyavlamaları olmasa tam süperdi okurken cok güldüm alahda seni güldürsün emii:mrgreen::mrgreen:

kurbağaların sesinden basım ağrıdı
havlayan köpekler sizi tedirgin etti
ac kediyi ben öldürecektim
ama eğlendik bende ilkayda cok cok tesekkür ediyoruz :rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst