İğrenç Espirilere Yorumlar

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Seneye Görüşürüz

Sınıflarda yıllardır sonu gelmeyen bi espridir. Aslında espri filan
değil eşekliktir. Aralık ayının ilk yarisi bitince yapılmaya başlanır.
Dersin hocasi "3 Ocak'ta sınavınız var" der. Bi kahkaha kopar, "Hojam o iş
seneye kaldı" gibi bi laf edilir. Ya da 31 aralık aksamı okuldan çıkarken
"Seneye görüşürüz" diyen bi hıyar hep bulunur.



Arkalar Boş Kalmasın

Belediye otobüsü tıklım tıklım doluyken önce şu ses yankılanır:
- Arkadaşım ilerleyelim azcık, arkalar boş. Hadi bakalım sağlı sollu.
Bu durum karşısında, özellikle grup halinde yolculuk eden
kişilerden biri mutlaka; "Baba madem yürüyecektik niye bindik otobüse?
Ehik!" esprisini yapar. Bu kişiler espri yapmayı"101 Temel Fıkrası", "103
Erotik Fıkra" adlı pahalı kitaplardan öğrenmişlerdir. O yüzden pek
üstlerine gitmemek gerekir.



Zayıflamışsın

Erkeklerin, kadınlara karşı hazırlanmış hain bir tuzaği olarak
düşünülebilir. Cenab-ı Hak tarafindan komik olarak yaratılmış her kişi
hanımın yanına yaklaşır, biraz yalaka, biraz muzip bir ifadeyle; "Ooo çok
zayıflamışsın" der. Hanım kendinden geçer, "Hakikaten mi yahu, kem küm"
eder. Kahramanımız müthiş esprisini artık patlatabilir:
"Ama Karakter olarak."




Kalemler

Derste arkadaşına "Fazla kalemin var mı?" diye sorduğunda, "Var ama
evde" cevabını verirler ya, işte o zaman ne zevk alırlar ama!



Hayvanlar Alemi

Okul gezilerinde sıra halinde yürürken, ya da pencere kenarında
dünyayı seyrederken enteresan canlılar görür çocuklar. Kuş, eşek, köpek,
fil, balina vs. Söz konusu hayvanı görmenin heyecanını, en yakın
arkadaşına hakaret etme fırsatıyla sentezleyen bu mini canlılar sözkonusu
mahlukatı göstererek; "Aaaa, Burak bak arkadaşın geçiyo meraba desene! Ahi ahi." diye
bağırır. Samimi arkadaş rezil edilir, yerin dibine geçirilir. Çocuğun yanına kar kalır.




Aramızda Top Var

Güzelce maç tertip etmiş gençler top oynarlarken elbet bir kısım bu
takımlara seçilememenin hüznüyle bi kenarda otururmaktadır. Onları bu
sıkıntıyla baş başa bırakmak elbette ki düşünülemez. Es kaza top taça
giderken sahanın kenarında duran bu arkadaşa çarparsa, takımda bu işi
yapmakla mükellef bir afacan çıkar ve şu unutulmaz kelamı eder:
"Top topu çekermiş. Heleley heleley."




Bir Nisan

Küçükken ne büyütürdük Bir Nisan'i. Okula gelirdik, herkes bi muzırlık peşinde.
Ulan ne yapsak, ne yapsak diye düşünürken o sivri zeka atlardı hemen:
"Arkadaşlar, sınıfları değiştirelim!"
Be hey gerizeka! Hocanın her sene her sene aynı espriden
bunaldığını, hiç şaşırmayacağını anlayamadın mı? Hem hoca da senin gibi
bir sıpaya uyup bu şakayı yapacağımızı tahmin ederek, değiştirdiğimiz
sınıfa girerse ne olacak? O monoton okul günlerinden biri daha
yaşanmayacak mı? Bunu da mı düşünemiyorsun?



Dakka ya da Saniye

Hani bir işi göreceksinizdir de bir minik soluklanmaya ihtiyacınız
vardır. "Bi Saniye" dersiniz, ya da duruma göre "Bi dakka". Maymun hemen
patlatır oradan esprisini:
"Bi saniye doldu muhaha muhaha ekik kikik."



Kökenine İnilen Komiklik

Ismarlanan yemeğin veya içecegin gecikmesi durumunda yapılan,
"Çaylar Rize'den geliyor galiba", ya da "Daha dananın kesilmesini
bekliyoruz, bitsin, köfteler gelecek" ve bunun değisik varyasyonları artık
bıkkınlık verse dahi kullanım halindedir.



Hamile mi Kaldın?

İnsanoğlunun başı döner, sorun bu değildir. Uff ya başım dönüyo,
dendikten sonra orada neden bulunduğunu bilmediğiniz şahıs; "Miden de
bulanıyo mu lan?", "Yoksa canın ekşi ekşi şeyler de istiyo mu ehheh." diye
sorar ve müthiş bir espri yapmış olmanın verdiği zevkle sırıtmaya başlar.
İşte bu durumda hemen ortamı terk etmenin gerektiğini düşünebilirsiniz ama
hayır, hayır. Sakın ha! Hemen oracıkta öldürüverin o sevimli espri adamını
ki, bizler burada bunları yazmak zorunda kalmayalım.



El Destekli Kötü Espri

Adam göğüs kısmımızı işaret ederek şakır:
- Abi gömleğin kirlenmiş.
Gömleğinin kirlendiğini öğrenen herkes gibi kafamızı aşağıya
bükeriz, gömleğe bakarız. Adam gülerek ve bazı sesler çıkartarak çenemize
vurur, kafamızı yukarı kaldırır. Hala gülmektedir.



Araba

- Abi, Opel Korsa, Toyota da Korona. Nasıl abi? Abi iyi misin?
Yüzün yeşil oldu da birden, yediğin bişey mi dokundu?




Sigara Paketi

- Abi bak Camel sigara paketi.
- Eee. Yani?
- Abi üzerinde iki tane otostopçu kız var. Bakalım bulabilecen mi?
2 dk. soona...
- Nooldu abi bulamadin mı?
- Yok bulamadım.
- Ver bi de ben bakiim, aaa yok hakkaten, herhalde bi araba almış.
Aa, abi, abi niye çöpe attın dolu paketi...


- Abi bak gene Camel paketi, çöpten çıkardım da...
- Gene ne var?
- Abi bu sefer tavşanı aramanı rica edecektim.
- İyi ver.
2 dk. soona...
- Nooldu abi, gene olmadı mı?
Kötü eprinin sahibi paketi geri aldıktan soona, paketin içinden bir
sigarayı yarım dışarı çıkarır, sigara paketini kulağına dayar, ve,
- Alo tavsan...
der. Bunun üzerine sigara paketinin sahibi öldürülür.



Geçer geçer

Top oynama çağında meydana gelir. Yere düşüp bacağını parçalayan
kişi, "Off bacağım çok ağrıyo" dedigi zaman karşı takımdaki armutun
"İyilesince geçer. Ihhi hi ihhi." demesi, bu lafı eden kisinin burada
afişe edilmesiyle sonuçlanır.



Gözüm Daldı

Bunu annemden öğrendim. Demek sonu gelmeyen espriler
cenerasyonlardır beynimize tecavüz ediyorlarmış. Elemanın birinin gözü
dalar. Yanındaki arkadaşı (öyle arkadaş olmaz olsun) bir göz dalımı
yakalamış olmanın verdiği şevkle:
-Ne o? Midye mi çıkarıyon? Ehereherehere!!!



Kar Yağıyor

Okuldasınızdır. Dersten sıkılmış dışarı bakarken bir anda tatlı
tatlı kar yağmaya başladığını görürsünüz, ve kısa zamanda kar yağdığını
farkeden tek kişi olmadığınız, duyacağınız şu cümle ile belgelenir, hatta
kafanıza kafanıza vurulur:
"Aaa karı gördüm. Vallahi karı gördüm. Yani kar yağıyor demek
istedim arkadaşlar. Ekek ekek ekekekekek." Karla birlikte bulunduğunuz
kattan aşağı düşmek istersiniz o an.

Bir de bu kar olayına "Tatil yağıyor" diyerek başka bakış açıları
kazandıranlar vardır ki, onlar zararsız insanlardir. Onlara sempati
duymakta sakınca göremiyorum.



Saatin Çalışıyor mu?

- Abi, saatin çalışıyor mu?
- Evet, niye?
- Benimkine de iş bulsana, ekikih!
- Ah. Abi gene vurdun kafama ama!



Yine Saat

- Saat kaç yaw?
- Saat kaçmaz olm, hülele hülele! Noldu abi sustun?



Salak mısın?

- Sss çernük, kız baksana, ehe.
- Ne var ulen?
- Sen solak mısın, salak mı? Ehehhe, ehua!
- Bi dakka önce biraz bizans gülüşü yapiim; Nihahaa, solağım ulan
var mı ötesi.
- Hadi yaa! E ben ne diycem şimdi? Nasi eğlendiricem gönlümü
öküzce?




Bodrum

- Ee!! bu yaz tatile nereye gidiceksin?
- Bodrum'a abi?
- Hadi yaa! Ben de terasa çıkıcam!



Saatim Yok

Bir de saat geyiği vardır. Biri saati olmayan başka birine saat
kaç, diye sorar. O da saatine bakar gibi sol elinin bilegine bakar ve
yapıştırır: "Eti kemik geçiyor". Aslında bu esprinin temeli orta yaş üstü
insanların küçük çocuklara "Gel sana saat verecem" diyerek çocuğun
bileğini ısırıp daire şeklinde dişlerinin izini, ve tükrüklerini çocuğun
bileğine bırakmasına dayanır.



Süt Ne Renk?

Karşındakine durmadan "beyaz beyaz..." diye tekrarlatıp, "İnek ne
içer?" diye sorup "Süt" dedirtmek kendimi bildim bileli yapılagelen, bay
gelmesine rağmen sonsuza kadar süreceğini düşündürten bir şakadır.



Mc Donald'S

-İyi Aksamlar Mc Donald's a hoş geldiniz
-İyi akşamlar
-Ne arzu edersiniz ?
-Bir Big Mac Menu ve Bir de Mc chicken lütfen
-Big Mac Süper olsun mu ?
-Hayır Kurşunsuz olsun .. Ehahahaha
Sonraki Gün Haberler :
"Mc Donald's ta işlenen cinayetin faili bulundu.. Kasiyer Mahmut
yaptığından pişman olmadığını söylüyor.. "




Çıkalım

- Gel Abi dışarı çıkalım.
- Çıkamayız olum biz arkadaşız.

Bi tane daha:
-Gel Abi çıkalım.
-Ağaca mı?
Zbam!!!



Sana Bi Fıkra Anlatiim mi?

- Sana bi fikra anlatiimmi?
- Anlat.
- Anlat demekle olmaz, sana bi fikra anlatiim mi?
- Olm de get kafam bozuk geçirecem bi tene.
- Olm de get kafam bozuk geçirecem bi tene demekle olmaz, sana bi
fıkra anlatiim mi?




Hamile...

- Bak ne dersem ardından "leyim"diyeceksin.
- Tamam
- Abdullah
- Leyim
- Ogün
- Leyim
- Hami
- Leyim
- Hehehe! Hamileymis. Kimden?
- Bundan (zonnnkkkk)



At

- Abi bak şimdi sana şehir isimleri sayıcam sen de at diicen
anlaştık?
- Lan yine bi numara var ama. Hadi bakalim.
- Trabzon
- At
- İzmir
- At
- Erzurum
- At
- Tokat
- At
- Slaaaaaapppppp!! Ehiehiehi... Sen istedin abi.
- DAAAAAAAAANNNNNNNN
- Abi ayıp oluyo ama biz kafa mı attık? Acıdı bak.




Gelin Gidelim

- Yaw beyler çok sıkıldım burdan, hadi gelin gidelim.
- Ehehkiki. Lam olm gelin gitmeyelim, damat gidelim. Ekü ekü! Tamam
abi nie gidion tek başına yaa. Hist dur bekle bizi...




Peder

- Arkadaşlar peder geliyor içkileri saklayın.
- Olm rahat birak adamı, kiliseye gidiyordur hehehe.



Ben var ya ben....

- Ben sana bi şehir adı söylicem sen de başına "ben hay" koyarak
söyleyeceksin.
- Bu ne lan? Yine ne çevirion?
- Sus da dediimi yap. Adana.
- Ben hay adana.
- Samsun.
- Ben hay samsun.
- Van.
- Ben hay van.
- Hayvan Hayvan zuhahahaha.
- Dışıın dışıınnnn.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bunlara ek olarak bendende bikaç tane...bunlarda topic bunlarda emek :)

- Sana cemin selamı war:
- Hangi cem ?
- Space Jam :)
( alternatif - sivilcem )

qibi bi sürü war aklımda kalan...hey qidi ilkokul...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Aynen benimde aklıma gelen birsürü var

-Üç Japon sırayla uçaktan atlamış...
-eeeee
-Japonlar ölmüş sıra ise kırılmış zuhauahaaha

bunlar gibi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
YA çocukluğum aklıma gelde bende bir çok kez böyle salak esprilere alet olmuşumdur,teşekkürler emrah:queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Sigara Paketi

- Abi bak Camel sigara paketi.
- Eee. Yani?
- Abi üzerinde iki tane otostopçu kız var. Bakalım bulabilecen mi?
2 dk. soona...
- Nooldu abi bulamadin mı?
- Yok bulamadım.
- Ver bi de ben bakiim, aaa yok hakkaten, herhalde bi araba almış.
Aa, abi, abi niye çöpe attın dolu paketi...


- Abi bak gene Camel paketi, çöpten çıkardım da...
- Gene ne var?
- Abi bu sefer tavşanı aramanı rica edecektim.
- İyi ver.
2 dk. soona...
- Nooldu abi, gene olmadı mı?
Kötü eprinin sahibi paketi geri aldıktan soona, paketin içinden bir
sigarayı yarım dışarı çıkarır, sigara paketini kulağına dayar, ve,
- Alo tavsan...
der. Bunun üzerine sigara paketinin sahibi öldürülür.

evt benim favorim bu oldu süper emrah ellerine sağlık :cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir tane de ben yapayım :p

-can bedenden çıkmayınca ne olur ?
-tarih dersine geç kalır . :(:(:(:(:( gerçekten berbat ya

şu nasıl ;
- adamın biri ölmüş , karısı da gömmüş :(:(:(: bööööö
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bunlarda feysbuk fuvarlarından iğrenç espriler :p



-Askere giden sperme ne denir? -Ermeni.

-Ay ın iğrenç esprisini seçmeyelim,Marsın iğrenç espirisini seçelim:)
-Duvarı beyaza boyattım arabayı cem yılmaza

->sizin mahallede araba koycak yer var mı?
<evet
>peki arap var mı?
-Bir şehirde bulunan stadta maç yapılıyormuş bir anda tüm şehirde elektriği kesilmiş ama sadece stadta ışık varmış neden?
Cevap1:Maç çok elektrikliymiş
Cevap2:Futbolcular sahada baraj kurmuşlar

->meşrubatlardan ne var,
<kola, soda vs
>peki gayrimeşrubatlardan ne var?
-Efes Pilsen pilliğini bil

-Bir gün alman, fransız ve temel uçağa binmişler ve hostes yine mi siz demiş.
-Geçen bi gün taksi çevirdim, taksi hala dönüyo.

-Ben yürüyelim diyorum, Gerard Depardio.
-Zenci kadın neden sürekli koluna bakarak makyaj yapıyormuş? Karakolda ayna var da ondan!

-Elmanın teki neden diskoya gitmiş? Kurtlarını dökmek için.
-Bill Gates neden grip olmuş?Windows açık kalmış da ondan.

-Taksime cami yapmasınlar. Gitsinler başkasının taksisine cami yapsınlar.
-Tenyalar bağırsakta yaşar, bağırmasakta.

-Seni gördüğümde gözlerim dolar, kulaklarım Euro.
-Oh sevgilin gelmiş gözün Aydın, kulakların Manisa.

-Nasrettin Hoca niye eşeğine ters biner? Dikiz aynası kırıldığı için.
-Her şeyi bilen ördeklere ne denir? Blendax.

-Adam yerde elli bin bulmuş, aramış durmuş ayaklı bin bulamamış.
-Annemler 4 kardeş, hayret dayımlar da...

-En acı on nedir? Biberon.
-Fransız İhtilali neye karşı çıkmıştır? Sabaha karşı.

- >Beni kızdırdın,sana çok ağır bir laf söyliycem.
<Yok ya, neymiş bakalım...
>Ton.
- Doktor: "Astımlı mısınız?"
Hasta: "Hayır biz buralıyız"

- Doktor: "Amip yapan kuyu suyu içer misiniz?"
Hasta: "Yok teşekkür ederim"
- > EMAYE TENCERE DESENE! HADİ! HADİ! HADİ!
< DUR LAN MANYAK! HEYECAN YAPMA!
> DESENE DESENE!
< EM AY E TENCERE! EEE N'OLMUŞ? (am I a tencere)
> NO YU ARINT! EHE EHE! (no you aren't)

- > Abi sen kaptan mısın?
< Evet kaptanım.
> Peki hangi kaptan? Su kabı mı yoğurt kabı mı?

- Kizlar bugünlerde hosuma gitmiyor,Hosum neresi acaba?...
-Kızdın mı? -Kızdım, karı oldum...

- Kim vurduya gittim, birazdan gelicem...
- Hakan yarinki maçta forma giymeyecek,atlet ile oynayacakmış.

-Hey dostum,dun aksam otobüs duraginda ne bekliyordun?
-hande; -han.

- Kafani çevirip durma, aklindan geçenleri okuyamiyorum.
- Atla gel hemen; -at yok, taksiyle gelsem olur mu?

- >tren desene bi
<tren
>öpsün seni Zeki Müren. öggghhh
-burası boş mu? -hayır arçelik.

-adamın biri düşmüş, karısıda gerçek.

- Seni bir yerden çikariyorum dedi kadin: Meger ebemmis.
- Kizda bir fizik var abi!, Einstein yaninda halt etmis...

- Sana bir killik yapayim, killarini koyarsin
- Büyük jetona para verme, Küçükten al büyüt...

- Bilmemek ayip degil, Yeter ki çaktirma...
- Bitkisel hayata girdim, HIYAR gibi yasiyorum...

- Burada nefes almayin, Daha ucuz bir yer biliyorum...
- Adam o kadar fakirmis ki, viraji bile alamamis...

- Senin zayiflaman için daha 40 firin ekmek yemen lazim.
- Ajda Pekkan yüzünü gerdirmeye devam ediyor... yüzündeki ben eskiden ayagindaymis.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam o kadar fakirmis ki, viraji bile alamamis...

hepside süper yaa devamı yokmu..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol da, ben senin için üzülmeye başladım extrema :) bunları buraya getirmek için oldukça uğraşıyor olmalısın :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
sağol da, ben senin için üzülmeye başladım extrema :) bunları buraya getirmek için oldukça uğraşıyor olmalısın :)

Haklısın valla yakında kafayı yicem iş yok güç yok bütün gün sıkıntıdan yapıcak bişeyim yok :)
O yüzden hep böyle şeylere kafa yoruyorum hoşuma gidenleride buraya aktarıyorum :p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ehehehh haket ya ne kadar iğrenç espiri varsa toplanmışş bi araya :p

Buda benden
-Ya olm şaçmalama ya!!
-Saç malanmaz taranır abi :p
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
bitane de benden olsun:)
kediyi kuyuya atarsan nasıl cıkar (ıslak cıkar):mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
dün zion efendy_iso ben ve iş arkadasım birlikteydik efendy_iso ve zion arasındaki iğrenç ötesi esprileri aktarıyorum

zion: kurbağalarda senfoni orkestrası gibi maşşalah
efendy_iso :evt ama arada sırada bozuyoo birileri çok cırtlak sesler duyuyorum ::arrow::

zion: bende bi 600rr alınca seni ikiye katlarım kankaa haa
efendy_iso :zaten kankaa eski katlayanlardan bi sen varsın bi de zeki müren ::arrow::

bi tane daha vardı ama unuttum en iğrenci oyduu :p

evt hatırlattılar hemen

cay içecez amcaya sesleniyoo efendy_iso
..... abi bize iki çaaayy 3 şeker at 6 tur karıştır abii ::arrow:: (bıktım usandım bu espriden yaaaa )
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
dün zion efendy_iso ben ve iş arkadasım birlikteydik efendy_iso ve zion arasındaki iğrenç ötesi esprileri aktarıyorum

zion: kurbağalarda senfoni orkestrası gibi maşşalah
efendy_iso :evt ama arada sırada bozuyoo birileri çok cırtlak sesler duyuyorum ::arrow::

zion: bende bi 600rr alınca seni ikiye katlarım kankaa haa
efendy_iso :zaten kankaa eski katlayanlardan bi sen varsın bi de zeki müren ::arrow::

bi tane daha vardı ama unuttum en iğrenci oyduu :p

evt hatırlattılar hemen

cay içecez amcaya sesleniyoo efendy_iso
..... abi bize iki çaaayy 3 şeker at 6 tur karıştır abii ::arrow:: (bıktım usandım bu espriden yaaaa
)


Bensiz gidin biryerlere bakalım siz...:salut:

hem sanki bu son espiriyi bir yerlerdden hatırlıorum:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst