aslında çok kabul edilir bir muhabbet değil bence
ama yinede insan katılmadan edemiyor...
kanununi tiger 250 ile 135 in biraz üstü gibi bişi... (biraz oynamıştık motorla:cherry: yoksa gitmez o kadar..)
nexus 500 ile 180 km/h... ama sanırım daha da hızlandım. en son kaç km olduğunu bilmiyorum zira ibre 180 gösteriyor...
üstü nası oldu derseniz modifiye kayış vs....![]()
Aslında bu başlık sakat, insanlar en yükseği yazmak için gaza gelebilirler. Kilitlesem mi acaba![]()
Tırsmayıp kadrana bakabilsem kaç gördüğümü yazıcam da yusuf habire önüne bak önüneee diyo![]()
Şu Nexus500 denen canavarı bizde görmek isteriz Murat kardeşim:cherry:.Şöyle yazılalım otobana,şaşırsın yoldakiler.Scooter'in nasıl böyle hızlı gittiğinide arkadan bakarken düşünsünler:mrgreen:.