ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
aslında çok kabul edilir bir muhabbet değil bence
ama yinede insan katılmadan edemiyor...

kanununi tiger 250 ile 135 in biraz üstü gibi bişi... (biraz oynamıştık motorla:cherry: yoksa gitmez o kadar..)

nexus 500 ile 180 km/h... ama sanırım daha da hızlandım. en son kaç km olduğunu bilmiyorum zira ibre 180 gösteriyor...
üstü nası oldu derseniz modifiye kayış vs....:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
aslında çok kabul edilir bir muhabbet değil bence
ama yinede insan katılmadan edemiyor...

kanununi tiger 250 ile 135 in biraz üstü gibi bişi... (biraz oynamıştık motorla:cherry: yoksa gitmez o kadar..)

nexus 500 ile 180 km/h... ama sanırım daha da hızlandım. en son kaç km olduğunu bilmiyorum zira ibre 180 gösteriyor...
üstü nası oldu derseniz modifiye kayış vs....:p

Şu Nexus500 denen canavarı bizde görmek isteriz Murat kardeşim:cherry:.Şöyle yazılalım otobana,şaşırsın yoldakiler.Scooter'in nasıl böyle hızlı gittiğinide arkadan bakarken düşünsünler:mrgreen:.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aslında bu başlık sakat, insanlar en yükseği yazmak için gaza gelebilirler. Kilitlesem mi acaba :p
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029



:mrgreen: aslında 110'u geçmiştim orada ama ,cebimden telefonu çıkartıp fotoğraf çekene kadar biraz yavaşladım malesef :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100.................hussarın gücü bu kadar motorum ilerde kitlenir yatak sarar vs gibi bişey olursa silindir hacmini büyütcem..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Şu Nexus500 denen canavarı bizde görmek isteriz Murat kardeşim:cherry:.Şöyle yazılalım otobana,şaşırsın yoldakiler.Scooter'in nasıl böyle hızlı gittiğinide arkadan bakarken düşünsünler:mrgreen:.

oğuz'cum görmen için KKTC de misafirim olman lazım lazım... zira burda yaşıyorum artık..

ama merak etme yaza oralara gelirim sanırım motorla... ozaman gösteririz...
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
39
walla bende ybr war ben 105 gördüm dahada basmıyor motorum henüz 3 aylık

ama eski motorum kanuni racer 200'dü onda da 130 görmüştüm :D
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
ben en fazla 140 gordum ertesi gun dişlerin değişmesi için servise zor gittim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst