- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Selçuk..Mahsur görelim biz..Mahsur görmek,basur görmekten bin kat iyidir..
O ne kız-mız.Yaw bu şimdiki nesil( benim keratalarda dahil) azgıntı be..
Eee. Tabi oralardan gelip geçersen..Kredi de verirler..Ekmekte...Borç konusunda yoğun çalışma var..Kimseye çaktırma..Araba alacaz felan..Maksat zengin görünmek.Fakir sofrası dedik kimse yanaşmadı..Patronluk diyince herkez balık..:queen:
BABACON abım ya su kızına surdan yaazda benıde mahsur gorsun sevsın lutfen ya strese gırıyorum eskısı gıbı..Onu cok sevdıgımı sole lutfen barırssın kardesıyle ..