ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Selçuk..Mahsur görelim biz..Mahsur görmek,basur görmekten bin kat iyidir..
O ne kız-mız.Yaw bu şimdiki nesil( benim keratalarda dahil) azgıntı be..:p


Eee. Tabi oralardan gelip geçersen..Kredi de verirler..Ekmekte...Borç konusunda yoğun çalışma var..Kimseye çaktırma..Araba alacaz felan..Maksat zengin görünmek.Fakir sofrası dedik kimse yanaşmadı..Patronluk diyince herkez balık..:queen:

BABACON abım ya su kızına surdan yaazda benıde mahsur gorsun sevsın lutfen ya strese gırıyorum eskısı gıbı..Onu cok sevdıgımı sole lutfen barırssın kardesıyle ..
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
200cc naked china motosikletle 130km/h
650cc enduro ile 180 km/h
2.5 vectra ile 245 km/h
BMW M3 ile 270 km/h................hayatımın topspeedleri
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bu kadar mı sıkıştınız paraya.. satayım bari motosikletimi, arabamıda biraz destek çıkayım size. gerçi bana servis yapacak çıkarmı aranızda bilmiyorum ama ben varım..

yeterki iki gün huzurla uyuyun.. (gördüğüm kadarıyla iki gün anca yetecek bu para ..ancak kredi kartı borcunun ilk taksitlerine yeter)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
BABACON abım ya su kızına surdan yaazda benıde mahsur gorsun sevsın lutfen ya strese gırıyorum eskısı gıbı..Onu cok sevdıgımı sole lutfen barırssın kardesıyle ..
Konuya uzağım..Nedir:silent:.Kim kızmış.:silent:Ne demiş.:silent:Niye demiş.:silent:.(Yok abicim bugün ne kadar soru sordum yaw.Ben bile kendimden bıktım..Bıktım mı bi soriimm:queen:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Konuya uzağım..Nedir:silent:.Kim kızmış.:silent:Ne demiş.:silent:Niye demiş.:silent:.(Yok abicim bugün ne kadar soru sordum yaw.Ben bile kendimden bıktım..Bıktım mı bi soriimm:queen:)

Abim oralarını karıstırma lutfen sen dekı sadce pınar kızım selcuk kardesını affet o senı cok ama cok sevıo de:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bu kadar mı sıkıştınız paraya.. satayım bari motosikletimi, arabamıda biraz destek çıkayım size. gerçi bana servis yapacak çıkarmı aranızda bilmiyorum ama ben varım..

yeterki iki gün huzurla uyuyun.. (gördüğüm kadarıyla iki gün anca yetecek bu para ..ancak kredi kartı borcunun ilk taksitlerine yeter)
Valla abicimben kredi kartıkullanmadım hiç..Gızım kullanmış.Zorla kullandırmışlar..O masum abicim..
Ne kadar eder abi makina-oto..:queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
fazla ümitlenmeyin dedim ya ancak ilk bir kaç taksiti kapatır.. önemli olan ben vasıtasız kalınca beni kim taşır...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
yakında tüm forum sakinleri motosikletlerini satarak maddi yardım ederse sitenin adınıda buldum ...

motosiklet.net değilde motosikletliydi.net :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Pınarr gızım..Uzak durma gıızım..Baban burda . yırtıyo para para diye..Bi iki güzel laf söle...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Seni seviyorum babacııııııımmm:salut:
Babaaa babaaa babacıııııımmm::pembe::

BABASı senı cok sevıo ıste kırmas senı bı desen bı acılosan kızına senı kırmas:)) Benım yanı kardesının hakkında bı seyler solesen :)) anladın sen onu hadı babacon abım hadı tam sırası ...:( OFF
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bana değil gızım..Bana deel..Vurma abine...Bak senin için yaya bile kalmaya razı yufka yürekli..Bu arada abimizde hem araba hemide aprilla var..Ne yapar bunlar..:p

Taam babacıım ben hedefi takibe aldım :queen::queen:

Vallaa araba ne ola ki? Ne olursa olsun borcun yarısını kapar babacıım :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Temmm.Şimdi ince hesap yap...Zaten topic sahabı ''of'' olmuş..Rahat rahat kafana göre hesapla..Bu akşam satalım pardon yarımsever amcayı sevaba koyalım..:p

Banavurma abim.Sen yaya kalmayı kafana takma..Tanıdık çok..Elimiz kolumuz uzuuun..
Memleket nirde abim..Bi araştırmaya dalak hemen..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst