Temmm.Şimdi ince hesap yap...Zaten topic sahabı ''of'' olmuş..Rahat rahat kafana göre hesapla..Bu akşam satalım pardon yarımsever amcayı sevaba koyalım..
Banavurma abim.Sen yaya kalmayı kafana takma..Tanıdık çok..Elimiz kolumuz uzuuun..
Memleket nirde abim..Bi araştırmaya dalak hemen..
Abicim memleket nire..Zerdalilik demişsin.Araştırıyom.Google şok oldu.Bu nediye..arkdaşlar benim arabayı satmayı iyi hesaplıyorsunuzda.. beni kim gelip götürecek bahsetmiyorsunuz hala.. koyun can, kasap et derdinde...
Temmm.Şimdi ince hesap yap...Zaten topic sahabı ''of'' olmuş..Rahat rahat kafana göre hesapla..Bu akşam satalım pardon yarımsever amcayı sevaba koyalım..
Banavurma abim.Sen yaya kalmayı kafana takma..Tanıdık çok..Elimiz kolumuz uzuuun..
Memleket nirde abim..Bi araştırmaya dalak hemen..
Tamam abim benim..Antalya'yı bilirim..Tanıdık çok orda..Bi çaresine bakarız..Yaya bırakmayız sen.Hiç olmadı sana pasomu veririm çaktırmadan.Bel. otobüsüyle gider gelisiniz.. Çoluk-çocuk bedava ha..Buda benden sana kıyak...:queen:tamam tamam söyliyeyim... antalyadayım ben
üstelik araba satışı olmazsa ikinci işide buldum... çaktırmayın imzaya bakın benim yeter... :cat:
Yok kesmem ben yavaşla dediler yavaşladım 150 ile gittim söz dinliyorum:queen:sağolasın kızım.Bütün babalara yakışır
ben senin önüne çıkmayayım.170 de gaz kesiyorsan
Sanki Fazer ile ilgili bi resim vardıda son hızdan bahsediliyodu resmin fake olduğu iddia edilirken..1000RR'in göstergesi 299'dan sonra birşey göstermiyor ki 340'ı nasıl görmüş:queen::queen::queen:
topikler mi karıştı diyecem ama ?
sanırım pınar hanım'ın da uykusu gelmiş...:mrgreen:
Yok kesmem ben yavaşla dediler yavaşladım 150 ile gittim söz dinliyorum:queen:
Sanki Fazer ile ilgili bi resim vardıda son hızdan bahsediliyodu resmin fake olduğu iddia edilirken..
Aye arkadaşımızda ledlerden bahsetmişti.. 1 ve 2 rakamlarını gösteren ledlerin 3 rakamını da gösterebileceğini mi söylemişti ne...:silent: Kulaklarım kızardı kesin biri küfür ediyo :queen::queen::queen:
Abim sana iyigeceler..Esnaflığı bilirim ben bilirim...Allah kazancına bereket versin..anlaşılan dikkatler dağıldı...benimde uykum geldim
malumunuz esnaf adamız..sabah erken kalkıcaz...hadi iyi geceler...
bu arda benim bahsettiğim ikinci işide bir değerlendirin... anlarsınızya.. siteden banlanıncaya kadar yolu var... :mrgreen:
O başlıkta bir arkadaş 399 yazmanın imkansız olduğunu ledlerinin olmadığını vs. söylemişti.
Oysa 299'dan sonrasını göstermeme olayı yazılımsal birşey, eğer extra kod yazılarak engel konulmuş olmasaydı göstergedeki segmentler 399'a kadar sorunsuz göstermek için yeterli.
O teknik bir konuydu, bu atmasyonik bir konu.
Tek ortak noktası şu ikisinde de ağzı olan konuşuyor....
Ne alaka kurdun da yazdın anlamadım Pınar, birde bilgisayar mühendisi olucaksın, C biliyorum diyosun, bunu sen dahi anlamıyorsan kim anlayacak bilmiyorum ki....
Kızmadın değil mi abicim maksat geyik olsun işte...![]()
Evet C biliyorumda ben yazılımı inkâr etmedim ki...
Evet yazılım var ve 299 a kadar gösteriyo hız göstergesi..
Ama senin dediğin olay "ledler var olabilirdi", 1000rr da da ledler var onda neden olmayabilir oldu diye bi karışmaca oldu :queen:
Yok abim yok..Sen git uyumana bak.Burası karıştı..Şimdi bu saatte kim vurduya gidersen ''banavurma'yın diye yardımdan oluruz...topikler mi karıştı diyecem ama ?
sanırım pınar hanım'ın da uykusu gelmiş...:mrgreen:
Canım yüksek lisans yapmak istiyosan parasını verceksin ben seni çalıştırıcam, yada "ledler var olabilirdi" gibi acaip şeyler kurup duracan.
Dur şu konuyu bulup buraya kopyalayım iyice oku anlamaya çalış...
Olcay'ın "o hızı göstergesi (334km/s) göstermeyebilir" tezine gelince valla aklıma yattı. Çünkü kontak ilk açıldığında 299'dan geri sayıyor, o digitler işlenmemiş olabilir göstergenin hafızasına... yani 100'ler hanesine 3 rakamı işlenmemişse bu iş photoshoptan öteye gitmez...
Sen orda olabilirliğini burda olamazlığını savunuyosun diyorum köfteeee:queen::queen:
Bul yapıştır linki ama bakıcam deişiklik yapılmış mı diye haberin olsun![]()