ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
arkdaşlar benim arabayı satmayı iyi hesaplıyorsunuzda.. beni kim gelip götürecek bahsetmiyorsunuz hala.. koyun can, kasap et derdinde...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Temmm.Şimdi ince hesap yap...Zaten topic sahabı ''of'' olmuş..Rahat rahat kafana göre hesapla..Bu akşam satalım pardon yarımsever amcayı sevaba koyalım..:p

Banavurma abim.Sen yaya kalmayı kafana takma..Tanıdık çok..Elimiz kolumuz uzuuun..
Memleket nirde abim..Bi araştırmaya dalak hemen..

Yaya kalmaz abi bende lastikleri patlak pisiklet var
Hediye ederim onu arkadaşa :)
Lastiklerini yaptırıp binsin işte :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Temmm.Şimdi ince hesap yap...Zaten topic sahabı ''of'' olmuş..Rahat rahat kafana göre hesapla..Bu akşam satalım pardon yarımsever amcayı sevaba koyalım..:p

Banavurma abim.Sen yaya kalmayı kafana takma..Tanıdık çok..Elimiz kolumuz uzuuun..
Memleket nirde abim..Bi araştırmaya dalak hemen..

Araştırma başlamıştır. Tememmm ::gazete::
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
tamam tamam söyliyeyim... antalyadayım ben

üstelik araba satışı olmazsa ikinci işide buldum... çaktırmayın imzaya bakın benim yeter... :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Pınarr zerdalilik nire yaw...

tamam tamam söyliyeyim... antalyadayım ben

üstelik araba satışı olmazsa ikinci işide buldum... çaktırmayın imzaya bakın benim yeter... :cat:
Tamam abim benim..Antalya'yı bilirim..Tanıdık çok orda..Bi çaresine bakarız..Yaya bırakmayız sen.Hiç olmadı sana pasomu veririm çaktırmadan.Bel. otobüsüyle gider gelisiniz.. Çoluk-çocuk bedava ha..Buda benden sana kıyak...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
anlaşılan dikkatler dağıldı...benimde uykum geldim

malumunuz esnaf adamız..sabah erken kalkıcaz...hadi iyi geceler...

bu arda benim bahsettiğim ikinci işide bir değerlendirin... anlarsınızya.. siteden banlanıncaya kadar yolu var... :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sağolasın kızım.Bütün babalara yakışır

ben senin önüne çıkmayayım.170 de gaz kesiyorsan
Yok kesmem ben yavaşla dediler yavaşladım 150 ile gittim söz dinliyorum:queen:
1000RR'in göstergesi 299'dan sonra birşey göstermiyor ki 340'ı nasıl görmüş:queen::queen::queen:
Sanki Fazer ile ilgili bi resim vardıda son hızdan bahsediliyodu resmin fake olduğu iddia edilirken..
Aye arkadaşımızda ledlerden bahsetmişti.. 1 ve 2 rakamlarını gösteren ledlerin 3 rakamını da gösterebileceğini mi söylemişti ne...:silent: Kulaklarım kızardı kesin biri küfür ediyo :queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
topikler mi karıştı diyecem ama ?

sanırım pınar hanım'ın da uykusu gelmiş...:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok kesmem ben yavaşla dediler yavaşladım 150 ile gittim söz dinliyorum:queen:

Sanki Fazer ile ilgili bi resim vardıda son hızdan bahsediliyodu resmin fake olduğu iddia edilirken..
Aye arkadaşımızda ledlerden bahsetmişti.. 1 ve 2 rakamlarını gösteren ledlerin 3 rakamını da gösterebileceğini mi söylemişti ne...:silent: Kulaklarım kızardı kesin biri küfür ediyo :queen::queen::queen:

O başlıkta bir arkadaş 399 yazmanın imkansız olduğunu ledlerinin olmadığını vs. söylemişti.

Oysa 299'dan sonrasını göstermeme olayı yazılımsal birşey, eğer extra kod yazılarak engel konulmuş olmasaydı göstergedeki segmentler 399'a kadar sorunsuz göstermek için yeterli.

O teknik bir konuydu, bu atmasyonik bir konu.

Tek ortak noktası şu ikisinde de ağzı olan konuşuyor....

Ne alaka kurdun da yazdın anlamadım Pınar, birde bilgisayar mühendisi olucaksın, C biliyorum diyosun, bunu sen dahi anlamıyorsan kim anlayacak bilmiyorum ki....
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
anlaşılan dikkatler dağıldı...benimde uykum geldim

malumunuz esnaf adamız..sabah erken kalkıcaz...hadi iyi geceler...

bu arda benim bahsettiğim ikinci işide bir değerlendirin... anlarsınızya.. siteden banlanıncaya kadar yolu var... :mrgreen:
Abim sana iyigeceler..Esnaflığı bilirim ben bilirim...Allah kazancına bereket versin..
Kızmadın değil mi abicim maksat geyik olsun işte...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
O başlıkta bir arkadaş 399 yazmanın imkansız olduğunu ledlerinin olmadığını vs. söylemişti.

Oysa 299'dan sonrasını göstermeme olayı yazılımsal birşey, eğer extra kod yazılarak engel konulmuş olmasaydı göstergedeki segmentler 399'a kadar sorunsuz göstermek için yeterli.

O teknik bir konuydu, bu atmasyonik bir konu.

Tek ortak noktası şu ikisinde de ağzı olan konuşuyor....

Ne alaka kurdun da yazdın anlamadım Pınar, birde bilgisayar mühendisi olucaksın, C biliyorum diyosun, bunu sen dahi anlamıyorsan kim anlayacak bilmiyorum ki....

Evet C biliyorumda ben yazılımı inkâr etmedim ki...

Evet yazılım var ve 299 a kadar gösteriyo hız göstergesi..

Ama senin dediğin olay "ledler var olabilirdi", 1000rr da da ledler var onda neden olmayabilir oldu diye bi karışmaca oldu :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evet C biliyorumda ben yazılımı inkâr etmedim ki...

Evet yazılım var ve 299 a kadar gösteriyo hız göstergesi..

Ama senin dediğin olay "ledler var olabilirdi", 1000rr da da ledler var onda neden olmayabilir oldu diye bi karışmaca oldu :queen:

Canım yüksek lisans yapmak istiyosan parasını verceksin ben seni çalıştırıcam, yada "ledler var olabilirdi" gibi acaip şeyler kurup duracan.

Dur şu konuyu bulup buraya kopyalayım iyice oku anlamaya çalış...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Canım yüksek lisans yapmak istiyosan parasını verceksin ben seni çalıştırıcam, yada "ledler var olabilirdi" gibi acaip şeyler kurup duracan.

Dur şu konuyu bulup buraya kopyalayım iyice oku anlamaya çalış...

Sen orda olabilirliğini burda olamazlığını savunuyosun diyorum köfteeee:queen::queen:

Bul yapıştır linki ama bakıcam deişiklik yapılmış mı diye haberin olsun :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
'' gureli, Pınarr, PIERzig, aYe, banavurma, ilhan1154, BikerBoyz34, Batpod, kimi, ali00 ''
.
.
Para konusu şimdilik tamam..Gelin bakalım.Bu led olayı nedir.Ne yapar..?
.
.
Merkez..Şu saat itibarıyla topicde Asayiş Berkemal(kemal kim yaw..)...Bundaan sonra ne olacağı ise muçhul..
Tamm..
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Olcay'ın "o hızı göstergesi (334km/s) göstermeyebilir" tezine gelince valla aklıma yattı. Çünkü kontak ilk açıldığında 299'dan geri sayıyor, o digitler işlenmemiş olabilir göstergenin hafızasına... yani 100'ler hanesine 3 rakamı işlenmemişse bu iş photoshoptan öteye gitmez...

Göstergelerde kullanılan LCD'ler, segmentlerinin sürme yöntemleri dışında led'ler(ışık yayan diyot) gibidir, 100'ler hanesine rakam işlenmesi gibi birşey fiziksel olarak mümkün değildir.

İlgili microcontroller'in içersinden yazılımsal bir sınırlama getirilmiş olabilir.

Hız kısmı R1'de seven segment diye bilinen 7 ayrı segmentten oluşan 3 dijit olarak tasarlanmış.

seven_seg_large.jpg
seven-seg_segment_id.gif


Bizim ilgilendiğimiz en soldaki yani 100'ler basamağını temsil eden dijit, bu dijitin "1"(b,c) ve "2"(a,b,g,e,d) sayılarını gösterdiğini düşünürsek, "3"(a,b,g,c,d) rakamını da gösterebilecek tüm segmentlere sahip olduğunu görürüz.


O başlıkta böyle yazmışım, tekrar tekrar oku anlamaya çalış Pınar, beni bir daha yorma:p

Sen orda olabilirliğini burda olamazlığını savunuyosun diyorum köfteeee:queen::queen:

Bul yapıştır linki ama bakıcam deişiklik yapılmış mı diye haberin olsun :p

Ordaki işin teknik boyutuna dair hatalı bir bilgiydi, bilgilendirdim.

Burdaki standart motosiklet ile kadranda 344 görmek gibi bir yalan...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst