ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
way be ey gidi gunler eyyyy:pr:

profilde war resmi
kardes
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ben yazmıştım ama bisikletle yaptıgım hızları yazayım bianchi pegasus marka max hız:75 yokuş aşagı bi yolda duz yolda ise 55-60 civarı gidilebiliyor ama insanı cok yoruyor bisiklette sabit 30 le yarım saat gidilebilir bu degerleri bisikletime taktırdıgım hız gostergesiyle yaptım fakat gosterge çin malı kesin dogrumu hiç ölçmedim:)
 
Katılım
29 Kas 2007
Mesajlar
11
ramzey 125cc İle Anca 90 VurDum....!!!Ama DAha yapardI Belkİ ama KorkTum aCıkcaSı DuramaM Die
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
kendi motorumla 140 km gördüm (aprilla atlantic 200 ) arkadaşımın motoru ile ise 170km gördüm (aprilla atlantic 500 cc )
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
way be ey gidi gunler eyyyy:pr:

profilde war resmi
kardes
Anladım abi..Kusura bakma son soru (yaw nedense ben bugün her soru soruyorum ..Alla allah..:silent:..)
2004 de Ybr alırken yaş kaçtı.::gazete::...
.
Neyse boşver.::blusssh:..Soru sormak istemiyorum..Sormak yok:pr:.Sormak yok.:pr:.Konsantre ol::xrock::..
Konsantre.::xrock::.Bak...Bak..:pr::pr:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Virago 250 Ile 170 Görüyorum.. Arkadaşın Gsxr 750 Si Ile 230 Gördüm :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Gızımmmmm..::pala:: .Kenarda durma.Yanaş..Yanaş yavaş yavaş...

Dİzel---guzel nasıl oluo abım burda koptum yanı hahaha :D bı acıklarmısın hehehehaha:):queen::queen::mrgreen:
Selçuk...Karıştırma şimdi..Sen derslerine çalış..Msn'den sonra anlatırım paşam..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Oke babacon abım bu zmn kadar ne kız arkadasım oldu nede olur :D hıc ısım olmadıgı ıcın bılmıomda mahsur gormeyın hehehe :D
Selçuk..Mahsur görelim biz..Mahsur görmek,basur görmekten bin kat iyidir..
O ne kız-mız.Yaw bu şimdiki nesil( benim keratalarda dahil) azgıntı be..:p

Banka kredi parası babacıım, ekmek parası gibim bişiy buda :cherry:
Eee. Tabi oralardan gelip geçersen..Kredi de verirler..Ekmekte...Borç konusunda yoğun çalışma var..Kimseye çaktırma..Araba alacaz felan..Maksat zengin görünmek.Fakir sofrası dedik kimse yanaşmadı..Patronluk diyince herkez balık..:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Selçuk..Mahsur görelim biz..Mahsur görmek,basur görmekten bin kat iyidir..
O ne kız-mız.Yaw bu şimdiki nesil( benim keratalarda dahil) azgıntı be..:p


Eee. Tabi oralardan gelip geçersen..Kredi de verirler..Ekmekte...Borç konusunda yoğun çalışma var..Kimseye çaktırma..Araba alacaz felan..Maksat zengin görünmek.Fakir sofrası dedik kimse yanaşmadı..Patronluk diyince herkez balık..:queen:

Çaktırmam babacıım, ben tokum zaten.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst