Selçuk.::alkiis:: ..Çaktırma...Çaktırmaaaaa...:bounce:
Adana, Tarsus, Osmaniye otobanının en uzun tünelinde (Gaziantep' e giderken)
160 km/h yapmıştım.Yolun akışını görüp, ibreye bakıp 160 km/h görünce; kendi kendime aman yarrabbi ne yapıyorum ben deyip, gazı kısmıştım.
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...
ABi o motorla nasıl yaptın ya?![]()
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım
çok özel bi soru cevap vermek istemiyorum![]()
Tahmini olarak 352 daha fazlada olabilirrr :queen::queen::queen:
ExTReMa senin cevap yazdığın tüm konularda kopuyorum ben ya :cat::cat::cat: alem adamsın :cherry: seninle yüz yüze görüşmeyi çok isterdim :rendeer::cat:
Nerdensin arkadaşım yolumuz düşerse gelirim yanına![]()
abi benim bildiğim konuyu açan önce kendi yazar,sen neden yazmadınherkez hayatında birkaç deneme yapmıştır herhalde en iyisini söyleyebilirsiniz mesela:bounce:
demek 150 gördün ve eftik ...:silent:265 grdüm,şimdiki eftik nen 150 grmüştüm
abla cygnusu bırak nx4 le ne yaptın onu söyleYamaha Cygnus >> 90 km/h
::blushani
abi r1 vardı herhalde 260 yapmışsındırBen utanıyorum..Valla sölemem...
abi o motorla 160:silent:helal olsunAdana, Tarsus, Osmaniye otobanının en uzun tünelinde (Gaziantep' e giderken)
160 km/h yapmıştım.Yolun akışını görüp, ibreye bakıp 160 km/h görünce; kendi kendime aman yarrabbi ne yapıyorum ben deyip, gazı kısmıştım.
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...
Yaparsın yaparsın üzülme
Bir adet şu R1'den alman lazım;
![]()
![]()
![]()
:queen::queen::queen:
Yaparsın yaparsın üzülme
Bir adet şu R1'den alman lazım;
![]()
![]()
![]()
:queen::queen::queen: