Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
böyle bir motosiklete bir de yol yapmak lazım..
bu ne böyle yaw custom r1 mi?
Kastım dizayn olmuş bir R1
AYE abı bıde sen yaz be kac yaptıgını o kadar altında 1000rr07 son model var![]()
Ben ankara-istanbul arasını 15 saatte aldım, rekorumu kimseye kaptırmam:queen:
