ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
19 Ocak 2007
Mesajlar
9
265 km gördüm r6 ile ama yoll müsait değildi daha fazlasına...:wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
BElkı tanıyanlar olur ama metehan abımle adem abım tanıyo SEyrantepede otoparkcı 1000rr ısmı recep 340 gordum dıo bı keresınde vıdıo cekmıs 326 ya kadar cekmıs sonrası yoq ama yemın ıcıo 340 gordum dıo...YAnı sıkıysa kım 340 gorebılır hadı bakalım ...

eet göstermiyo elektoronik gösterge zaten 299 km son hızı.. hayabusa olmasın o:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İbre 200'e dayandı daha sonra 200'ü geçti tur attı 90'a geldi yani 290'mı yaptım ben şimdi vay be :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
1000RR'in göstergesi 299'dan sonra birşey göstermiyor ki 340'ı nasıl görmüş:queen::queen::queen:

ABı youtubede yayınlamıstı hatta bulamadım ama mutlaka bulcam cunku tukurdugum hıcbı sey yalan deıldır bende...

eet göstermiyo elektoronik gösterge zaten 299 km son hızı.. hayabusa olmasın o:)

Sanada soz verıyorm mutlaka bulcam...............
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Kendi motorumla 247km/h yaptım.Motorla en fazla yaptığım hız SRAD1000 K5 290 km/h........ Resimlerdeki araçlar ingiliz polislerine ait italyanlara değil :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
km/h göstergem max 140 gösteriyor ama ben ibrenin o max hızı geçtiğini gördüm artık 140'tan sonra Allah ne verdiyse...:queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Konuyu Toplam 20 üye okuyor. (18 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
Ö.Z.€.R, mehmetcalli35, Burhansefa, ERGENE, kıllıtarkan, Yeniçeri, darude, memoli81, headhunter251, koray gfb, balikesir, ali_yildiz, Pınarr, TEKTEKER_RAMÇO, Pizza, omurilik, byfurkan, kartalizma1903

:)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
20
bende beatımla 105 gördüm ama motorun damarları çatlıycaktı bagırmaktan :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
arkadaşın motoru mondial 100 kh ile

170 gördük ama basınçlı su makinası yardım etti biraz:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Başlıkta motosiklet ile dememiş:p

240 km/h Bmw 3.20i ile :mrgreen:
120 km/h 150 cc lik scooter ile (ibrenin gösterdiği)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım
Doğru sölüyo emrah..Yanımdan geçti..Malum bizimkiler toros.Yetişemedik..Yok ki kardeşim bizde şöle İtalyan İşi POLİZE...Tabii yaparsınız..:queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım

BABA az basmıışsın be olmadı uzdum sende 500beklerdım off 499 olsa bıle uzerdın benı hayel kırıklıgına ugradı sıte :(

Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım

BABA az basmıışsın be olmadı uzdum sende 500beklerdım off 499 olsa bıle uzerdın benı hayel kırıklıgına ugradı sıte :(


ABi saka maka ama cok pis atıon ha :D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Adana, Tarsus, Osmaniye otobanının en uzun tünelinde (Gaziantep' e giderken)
160 km/h yapmıştım.Yolun akışını görüp, ibreye bakıp 160 km/h görünce; kendi kendime aman yarrabbi ne yapıyorum ben deyip, gazı kısmıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst