ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ya ne bilim daha basıcaktım ama yol bitti
Hem 320 den sonra çok yakıyo hemde sütçü gelti basamadım :cherry:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Selçuk.::alkiis:: ..Çaktırma...Çaktırmaaaaa...:bounce:

He tmm abı sımdı hatırladım sanlıurfaya sana zıyaretıme geldıgımde trafık kontrolune cıkmıstık yanımızdan bole bı suratlu motor gecmıstı oda extrame mıs sonra anladık tmm hatırladım hatta altımıda reno12 vardı usuoduk bıras 90 da takılmıstık tmm ya :D haha

NESE YEMEK ZAMANI pai pai :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...

İSte agır abı geldı taksıcı bıcıp dover abı geldı:)

SIMDIDE BURAnın patronu sen oldun kemal abım :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırdır arkadaşım bugün bir sürü başlık açmışsın.birinde son hız diyosun,birinde motorunuzun beygiri ne kadar diyosun.ne öğrenmek istiyosan sor söyleyelim.fazla merak iyi değil bence
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Benim motorumda hız yapma gibi lüksüm olmadığı için keyiften başka bir şey göremedim henüzz.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
ABi o motorla nasıl yaptın ya?:)

Bu motorlar cbr 125' şin abisi olan cbr 150' nin (Türkiyeye getirilmeyen modeli) taklididir. Çin malı min malı ama orjinal dişli ile 140 km/h, dişli büyüttüğünüzde 160km/h vurabiliyor. Tünelde gittiğimden dolayı rüzgarla temasınız minumuma indiğinden kolayca o süratleri görebilirsiniz.
Zaten gazı kısmamın sebebide Çin malı olduğundan, neme lazım güven olmaz. Can meselesi sonuçta.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım

Tahmini olarak 352 daha fazlada olabilirrr :queen::queen::queen:
ExTReMa senin cevap yazdığın tüm konularda kopuyorum ben ya :cat::cat::cat: alem adamsın :cherry: seninle yüz yüze görüşmeyi çok isterdim :rendeer::cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
çok özel bi soru cevap vermek istemiyorum :p

:queen::queen: Höööreeeee:mrgreen: Yarıldım birden ben yaaa:p

Benzin ipresinde Full yazan yeri aştığımı bilirim şaka değil, motor hararetinde ise o kadar iddialı değilim, orta cızgıyı az geçmişliğim vardır (çalışmalarım devam ediyor ama), hız gostergesi ise ilginçtir bir istikrar içinde değil, 0 ile 140+ arası gidip geliyor, olmadı servisine götüreceğim yaavv:silent:

kıllıtarkanım Allah ibrene zeval vermesin yaa:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tahmini olarak 352 daha fazlada olabilirrr :queen::queen::queen:
ExTReMa senin cevap yazdığın tüm konularda kopuyorum ben ya :cat::cat::cat: alem adamsın :cherry: seninle yüz yüze görüşmeyi çok isterdim :rendeer::cat:

Nerdensin arkadaşım yolumuz düşerse gelirim yanına :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
herkez hayatında birkaç deneme yapmıştır herhalde en iyisini söyleyebilirsiniz mesela:bounce:
abi benim bildiğim konuyu açan önce kendi yazar,sen neden yazmadın
265 grdüm,şimdiki eftik nen 150 grmüştüm
demek 150 gördün ve eftik ...:silent:
Yamaha Cygnus >> 90 km/h

::blushani
abla cygnusu bırak nx4 le ne yaptın onu söyle:)

Ben utanıyorum..Valla sölemem...
abi r1 vardı herhalde 260 yapmışsındır:)
Adana, Tarsus, Osmaniye otobanının en uzun tünelinde (Gaziantep' e giderken)
160 km/h yapmıştım.Yolun akışını görüp, ibreye bakıp 160 km/h görünce; kendi kendime aman yarrabbi ne yapıyorum ben deyip, gazı kısmıştım.
abi o motorla 160:silent:helal olsun

gelelim bana daha 180 i geçmedim:)
 
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
25
235 km yaptım daha da gidiyorduda ama izin vermedim :) tahminimce 270 km görür
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...

Yaparsın yaparsın üzülme:p

Bir adet şu R1'den alman lazım;

r1highpressure.jpg


r1highpressure4.jpg


r1highpressure7.jpg


:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
böyle bir motosiklete bir de yol yapmak lazım..

bu ne böyle yaw custom r1 mi?
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Yaparsın yaparsın üzülme:p

Bir adet şu R1'den alman lazım;

r1highpressure.jpg


r1highpressure4.jpg


r1highpressure7.jpg


:queen::queen::queen:

iyi güzel hoş da bu alet bizim ülkede yok nasıl olucak ?
ne birkeresinde de 2 inci köprüye saatte 270 km hızla girmiştim yanımdada bir arkadaş vardı ama ne tırsmıştı :queen:
ama daha sonra ikinci köprüde olan eski bir olayı duydum bunu yaptığıma pişman oldum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst